Gå til innhold

Kjøpe ny mobil


morten

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter ny mobil.

Hovedpoenget er fordi jeg vil ha en mobil som er mer praktisk til og filme teknikk på trening osv., Så det kan ikke være en HTC wildfire ( http://www.amobil.no/artikler/htc_wildfire_s/98671 ) som ikke vil stå av seg selv...

Funksjonene jeg bruker så langt:

Radio/musikk

internett

sms/ringe

Jeg skulle gjerne hatt en abonnemang der internettbruk er til en gunstig bruk.

Er det noen som har noen forslag? ( Jeg er ikke særlig fan av iphone )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Å velge en ny mobil er vel en smakssak, de fleste toppmodellene er jo generelt gode. iPhone er en bra mobil, selv om jeg selv aldri ville funnet på å kjøpe en ny en (hadde 3Gs). Nå har jeg Galaxy S2 og er strålende fornøyd, men også den har noen små bugs. Av og til kan den restarte seg selv og nettlesere kan skru seg pluttselig. Men den har god lyd, et godt kamera, bra skjerm, er god å surfe på, tastaturet er bra og den har minnekort for å nevne noe. Og ja den har FM-radio, men den står ikke av seg selv, men går jo ann å kjøpe en dokkingstasjon. Videokameraet har ikke autofokus, men så lenge du ikke filmer 5cm forran noe så skal det ikke være noe problem. De fleste telefoner kan du teste i butikken, så gjør for all del det!

Grunnen til at jeg ikke valgte iPhone for andre gang var, 1: Prisen, 2: Jeg hater virkelig iTunes, 3. Den har litt liten skjerm, 4. Den har ikke minne kort. Selv ser jeg mye på serier på mobilen og det er utrolig digg å bare kunne stikke minnekortet inn i pcen og overføre alt av filer uten å måtte gå innom diverse programmer. Så når bruker jeg Kies, hmm, aldri!

Btw, oppgraderinger av Android kan også gjøres via wifi/3G (via. instillinger, om telefonen og programvareoppdateringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...