Gå til innhold

Fibertilskudd i f.eks. havregryn – hva anbefaler dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i lang tid fått inn fiber ved å spise MANGE rugknekkebrød daglig. Begynner nå i full jobb, og det blir litt mye bry å gjøre hver dag. Tenker heller å lage en enkel havregrøt med noe fibertilskudd, og lurer da på hva slags jeg burde ha? Så litt på fiberfin, men den hadde MAISstilvelse. Kanskje jeg er unødig skeptisk? Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker fiberhusk (psyllium) som fibertilskudd. Kjøpes på butikken, står typisk i glutenfrihylla. Blander ikke ut med mat, bare blander med vann og gulper nedpå. Such fitness.

For all del ikke hiv innpå en spiseskje med tørr fiberhusk og skyll ned med vann. Been there, done that. Jeg brukte ca. tre kvarter (no shit) på å pille ut all gøgga mellom tennene etterpå, mens samboeren min lo hele jævla tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...