Gå til innhold

Dårlig økt


xxKristinexx

Anbefalte innlegg

Hei!

Idag hadde jeg en veldig dårlig økt.. Treingssenteret var stappfullt, så fikk ikke gjort flere øvelser som jeg ville som knebøy.. Tok øvelser som utfall, Beinpress, ja maskin og Hip thrust da, men hadde lite kontakt med rumpa og måtte ta bittelitt lettere vekter. Tok heller litt flere repetisjoner :p (ca. 12 rep) Vil en bygge muskler av en slik "dårlig" økt eller kunne jeg like gjerne bare ha dratt hjem med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så enkelt som å si at en trening ødelegger. Kroppen tilpasser seg belastningen over tid, derfor må vi også øke i vekter for å sikre videre progresjon. At du har hatt en dårlig økt pga fullt treningssenter gjør egentlig ikke noe annet enn at du sikkert vil ha litt mer overskudd på neste økt :)

Jeg trener sykling, har noen mål innen sykkelsporten som jeg vil nå og trener mellom 7 og 10 timer sykling i uka. Jeg gjør ikke det samme alle disse timene, og innsatsen varierer stort etter dagsform da inntak av mat, søvn, aktiviteter ellers og stress har så mye å si for prestasjonene mine på trening. Har relativt ofte ei dårlig trening, men tenker stort sett shit au og går videre ettersom at en dårlig trening innimellom ikke ødelegger så mye siden jeg har fremgang gjevnt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...