Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At alle jeg kysser smaker askebeger, for da slipper jeg iallfall å kjenne den vonde smaken 24/7. Kan alltids være intim uten å kysse om det er for ille.

At rumpa di lukter så vannvittig godt at den tiltrekker seg alle hundene i en kilometers radius hver gang du går utendørs, eller at du alltid må omtale deg selv i tredje person (helt alvorlig, både muntlig og skriftlig)?

Men jævlig kjipt å ikke kunne kysse og nyte det igjen også da :p

Svar: omtale meg selv i tredjeperson.

Fortsetter under...

Ha konstant smak av sigaretter i munnen selv, eller at alle du kysser smaker askebeger?

Jeg syns faktisk at det er litt sexy med gutter som har røykånde, har kanskje noe med at jeg er tiltrukket av badboys..

Se ut som -Marilyn Manson eller måtte bo med Siv Jensen?

Se ut som -Marilyn Manson eller måtte bo med Siv Jensen?

Bo med Siv Jensen. Peiling på økonomi, også kan jeg se henne sprade rundt i den leppestiftkjolen som jeg egentlig mistenker er body paint.

Spise begge tomlene dine, eller spise ett av øynene dine? o_O

Bo med Siv Jensen. Peiling på økonomi, også kan jeg se henne sprade rundt i den leppestiftkjolen som jeg egentlig mistenker er body paint.

Spise begge tomlene dine, eller spise ett av øynene dine? o_O

Ett av øynene! Kan ikke dra mark uten tomler :roflmao:

Erstatte alle fremtidig trening med crossfit-WODs (heter det wod's? Haha.) eller bli veganer for resten av livet?

Ett av øynene! Kan ikke dra mark uten tomler :roflmao:

Erstatte alle fremtidig trening med crossfit-WODs (heter det wod's? Haha.) eller bli veganer for resten av livet?

Veganer, lett..

Aldri spise sukker igjen eller bare spise mat som inneholder store deler sukker for resten av livet?

Annonse

Alene!

Alltid har tyggegummi i kjeften eller aldri pusse tennene igjen?

Ville lagt en knøttliten sukkerfri tyggis langs de bakre jekslene, men flyttet den for å pusse der hver dag. Bedre det, enn å ende opp med pill råtten kjeft og permanent terrorånde. :)

Kun spise smågodt (type bonbons, lakrisfisker og gummikrokodiller etc.) og kun drikke cola i en hel måned, eller kun trene høyresiden av kroppen (fullt vektløftingsprogram minst 4 ganger i uken) i tre måneder?

• 3 uker senere...
Kun spise smågodt (type bonbons, lakrisfisker og gummikrokodiller etc.) og kun drikke cola i en hel måned, eller kun trene høyresiden av kroppen (fullt vektløftingsprogram minst 4 ganger i uken) i tre måneder?

Det bråstoppet etter dette dilemmaet. Velger å tolke det som at jeg vant denne tråden. :angelic:

Annonse

ErikMM Du vinner ikke dette! Dette går jeg ikke med på.

Alle kan skjønne hva du tenker, eller bli munk/nonne og minimalist? Hvorfor?

Mens du funderer, kan du hygge deg med at Tore taper (spoiler) i Fleipolini eller Faktorama (eller Vetikkeorama). Jeg er moron ass.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...