Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Jeg er ikke mann da, men allikevel.

Jeg har en svakhet for mote - dette går ikke på at jeg bruker klær som ser helt syke ut, men mer på farger og former på klær jeg bruker. Jeg skulle gjerne gått i kåpen som alle her kaller for badekåpe, men jeg er klar over at den formen ikke kler meg, så da bruker jeg ikke penger på det.

Jeg vil heller bruke et par tusen på moteklær av god kvalitet som holder en stund, og som jeg ser bra ut i, fremfor å kjøpe mye og billig fra h&m. Synes det er kult å skille seg litt ut.

Fortsetter under...

Er ikke dette veldig selvmotsigende? Følger en moten har en vel ikke en egen stil, men går med det bransjen mener er fint for sesongen...

Nei jeg følger ofte ikke trender, kjøper veldig lite på kjedebutikker... Legger litt i det jeg først kjøper, som f.eks. Ganni, Acne, by Malene Birger, Custommade osv. Akkurat denne badekåpe ytterjakken har jeg "følgt", men kun fordi jeg synes de er nydelige. Har den mørkerosa på første bildet ;)

What? Er det lov å gå med morgenkåper offentlig nå? ENDELIG. Dere aner ikke hvor lenge jeg har venta på det. Sist jeg prøvde fikk jeg hatblikk og ingen skjønte at jeg lekte Hugh Hefner på halloween ;/

HAHAHA, du gjorde dagen min!

Annonse

Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å vite hva som ser bra ut og hva som ikke gjør det.

Selv er jeg kanskje litt klassisk innrettet av meg, dress og vest og skjorter er awesome. Særlig til finere anledninger. Klesfetisjisten i meg digger Suits, og Downton Abbey.

Selv faller jeg som regel tilbake på flere år gamle halvkleine tskjorter og slitte jeans.

Morgenkåpe er absolutt innafor, hvis du matcher den med stokk, flosshatt med fjær, masse masse bling, hoes in different areacodes, talkumflaske på innerlomma og har innstillingen til å få det til.

Ellers er jeg litt skeptisk mot for mye farger og mønstre på en gang, og klær som ikke passer til kroppen de sitter på.

Ikke mann men, men

Synes mote er greit. Liker ikke trender og sånn, men mote er jo mer enn det i mine øyne. Mote handler jo om å vise sin personlige stil gjennom å kle seg tidsriktig. Har alltid vært opptatt av hvordan jeg kler meg og har vært gjennom en del stiler (Harajuku blant annet, huff) og synes det er gøy å leke litt med utseende.

Mote på catwalken ser jeg på som kunst, ikke klær man skal bruke. Da følger jeg mest med på Haute Couture. Er man interessert i mote vil jeg anbefale folk å følge med på Tommy Ton. En motefotograf som fotograferer nærmest utelukkende gatemote, der folk gir faen i trender og heller det de synes er kult.

Annonse

Tror ikke guttene her skjønner hva du mener :p Tenker du på noe ala dette? Jeg har tatt vare på bilder av antrekk jeg syns er helt grusomme fordi jeg blir så irritert over at folk kan bruke så stygge klær bare fordi det er in. Jeg kan ikke tro at de syns det egentlig er pent. Hehe..

post-616-14440989416649_thumb.jpg

Nei, de er ikke på vei til bad taste-party. De går kledd sånn til vanlig.

post-616-14440989413612_thumb.jpg

post-616-14440989414181_thumb.jpg

post-616-14440989414886_thumb.jpg

post-616-14440989415491_thumb.jpg

post-616-14440989416111_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...