Gå til innhold

En udugelig og arrogant pt. Som gikk langt over streken! Eller?


Puselusa

Anbefalte innlegg

Enig med de andre her: Ta dette opp med treningssenteret ditt! Jeg har selv hatt PT og har hatt veldig gode resultater av det, men som det blir sagt: det er veldig mange dårlige PTer der ute, da dette ikke er en beskyttet tittel.

Du har hatt fremgang, ta det med deg! Og lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de andre her: Ta dette opp med treningssenteret ditt! Jeg har selv hatt PT og har hatt veldig gode resultater av det, men som det blir sagt: det er veldig mange dårlige PTer der ute, da dette ikke er en beskyttet tittel.

Du har hatt fremgang, ta det med deg! Og lykke til videre :D

Takk!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har venner som er treningsveiledere, hvorfor går du da til en PT? Få dem til å lære deg teknikk og de øvelsene du ønsker, og program. Bruk youtube og internett for å få svar på det de ikke kan hjelpe med. Evt kan du forhøre deg rundt og få anbefalt deg en PT som andre anbefaler. Fatter ikke hvorfor folk bare tar første PTn som er tilgjengelig på et senter, da det er mye udugelig der ute. Dog er det mange med ekstremt mye bra kunnskap, og disse finner du om du bare leter.

Fordi de bor ikkje i oslo. Blir litt vanskelig da. Skulle ellers mer enn gjerne benyttet meg av de. Har sett på videoer, men føler ikkje det blir det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ta det opp med han neste gang eg ser han.

Situasjonen var den at det var siste time, vi pratet og eg sa eg ikkje ønsket flere timer. Og i desperasjon etter å selge meg flere timer, prøvde han å skremme meg til å kjøpe, og deretter prøvde han på selge basert på utseendet mitt. Åhh, tenk hvor pen du kunne vært om du ikkje var feit. Utrolig usaklig og ikkje veldig inspirerende, selv om det kanskje var det han prøvde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ta det opp med han neste gang eg ser han.

Situasjonen var den at det var siste time, vi pratet og eg sa eg ikkje ønsket flere timer. Og i desperasjon etter å selge meg flere timer, prøvde han å skremme meg til å kjøpe, og deretter prøvde han på selge basert på utseendet mitt. Åhh, tenk hvor pen du kunne vært om du ikkje var feit. Utrolig usaklig og ikkje veldig inspirerende, selv om det kanskje var det han prøvde på.

Sørg for å få ham sparket! Det der er ikke i nærheten av ok engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...