Gå til innhold

Kristin løfter 165 kilo! Intervju med klikk.no


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min bedre halvdel forsøkte å fortelle meg dette ved å si "hun der sinte fra fitnessbloggen som ser snill ut som bøyer mer enn meg men som ser ut som hun bæsjer samtidig er på internett og sier ingenting nytt". Tolk det som du vil, Kristin, jeg heier på deg :D
Dette har vi diskutert før Indiska, dette med å kalle han for en bedre halvdel ;)

Jge er glad hun presiserer ting som allerede er sagt, fordi de færreste har skjønt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel forsøkte å fortelle meg dette ved å si "hun der sinte fra fitnessbloggen som ser snill ut som bøyer mer enn meg men som ser ut som hun bæsjer samtidig er på internett og sier ingenting nytt".

Du mener "han der sinte fra Fitnessbloggen som er slem på internett men ganske snill i virkeligheten som gjør sitt beste for å finne det negative i det aller meste?" Det er heller ikke noe nytt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bedre halvdel forsøkte å fortelle meg dette ved å si "hun der sinte fra fitnessbloggen som ser snill ut som bøyer mer enn meg men som ser ut som hun bæsjer samtidig er på internett og sier ingenting nytt". Tolk det som du vil, Kristin, jeg heier på deg :D

Nytt for fitnessbloggenmedlem =/ nytt for den jevne leser av Kvinneguiden/Klikk/Nettavisz tenkte jeg.

Men tusen takk for positive tilbakemeldinger. Når selv toppkommentatorne kommer med trivelige kommentarer føler jeg det har vært en bra dag på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...