Gå til innhold

Skreddersydde skjorter ?


Groenhaug

Anbefalte innlegg

Føler meg temmelig sterk og bredskuldret om jeg så er hjemme eller på trening, men det er noe med kroppstypen min og dresskjorter som ikke går helt bra sammen tror jeg, for når jeg går i dresskjorter føler jeg meg stort sett veldig tynn. Det er nok bare innbildning, men det er likevel en av årsakene til at jeg foretrekker gensere og t-skjorter.

Spørsmålet er hvor du kjøper skjortene dine. Hvis man enten investerer litt i de eller får de spesiallaget så vil jeg tror du kanskje endrer synet ditt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er hvor du kjøper skjortene dine. Hvis man enten investerer litt i de eller får de spesiallaget så vil jeg tror du kanskje endrer synet ditt. ;)

Damen har svaret!

Bruk noen ekstra kroner på skreddersydde skjorter(eller få vanlige skjorter tilpasset kroppen) , det øker holy-shit-i-am-looking-good-faktoren med tusen, minst!

Johnstailor.no(tror jeg det er) er et godt valg for dresser og skjorter og gentlemansbekledning , jeg har mine dresser derifra, og ikke pokker om jeg går tilbake til Dressmann nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen har svaret!

Bruk noen ekstra kroner på skreddersydde skjorter(eller få vanlige skjorter tilpasset kroppen) , det øker holy-shit-i-am-looking-good-faktoren med tusen, minst!

Johnstailor.no(tror jeg det er) er et godt valg for dresser og skjorter og gentlemansbekledning , jeg har mine dresser derifra, og ikke pokker om jeg går tilbake til Dressmann nå nei.

johnstailor.com er riktig adresse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Tailor burde innse at vi lever i det tjueførste århundre, og i det tjueførste århundre har man ikke høy bakgrunnsmusikk på nettsiden sin; spesielt ikke uten mute-knapp. ;)

Er veldig skeptisk til å bestille skreddersydde klær over nettet. Når man skal ta sine egne mål er det nok lett for at man gjør en liten feil et sted, slik at sluttproduktet ikke blir så ideelt likevel. Skal se om jeg finner noen gode skreddere her i Oslo i stedet, men jeg mistenker at prisen blir et stort turn-off. Antakelig vil det være best å vente med å bestille skreddersydde skjorter til neste gang jeg skal på ferie i et land hvor jeg både kan bli målt personlig av skredderen, og hvor det er rimeligere priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Tailor burde innse at vi lever i det tjueførste århundre, og i det tjueførste århundre har man ikke høy bakgrunnsmusikk på nettsiden sin; spesielt ikke uten mute-knapp. ;)

Er veldig skeptisk til å bestille skreddersydde klær over nettet. Når man skal ta sine egne mål er det nok lett for at man gjør en liten feil et sted, slik at sluttproduktet ikke blir så ideelt likevel. Skal se om jeg finner noen gode skreddere her i Oslo i stedet, men jeg mistenker at prisen blir et stort turn-off. Antakelig er det være best å vente med å bestille skreddersydde skjorter til neste gang jeg skal på ferie i et land hvor jeg både kan bli målt personlig av skredderen, og hvor det er rimeligere priser.

Det skal sies at jeg traff på mannen når han var innom Trondheim, og da tok han mål selv osv. Om denne muligheten ikke foreligger lengre, så er dette nytt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Tailor burde innse at vi lever i det tjueførste århundre, og i det tjueførste århundre har man ikke høy bakgrunnsmusikk på nettsiden sin; spesielt ikke uten mute-knapp. ;)

Er veldig skeptisk til å bestille skreddersydde klær over nettet. Når man skal ta sine egne mål er det nok lett for at man gjør en liten feil et sted, slik at sluttproduktet ikke blir så ideelt likevel. Skal se om jeg finner noen gode skreddere her i Oslo i stedet, men jeg mistenker at prisen blir et stort turn-off. Antakelig vil det være best å vente med å bestille skreddersydde skjorter til neste gang jeg skal på ferie i et land hvor jeg både kan bli målt personlig av skredderen, og hvor det er rimeligere priser.

Har kjøpt noen skjorter opp igjennom av Andy the Tailor som er i Norge to ganger i året. Ca. 700 kr sist jeg kjøpte for et par år siden om man vil ha de dyreste stoffene. Da har du en skjorte som er dobbelt så tykk i stoffet som en vanlig merkeskjorte til 1000 kr. Har et par stykker som sitter som støpt, bortsett fra at jeg blir bredere over skuldrene av de. Ser ut som Norges fremste bodybuilder, intet mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen skjorter opp igjennom av Andy the Tailor som er i Norge to ganger i året. Ca. 700 kr sist jeg kjøpte for et par år siden om man vil ha de dyreste stoffene. Da har du en skjorte som er dobbelt så tykk i stoffet som en vanlig merkeskjorte til 1000 kr. Har et par stykker som sitter som støpt, bortsett fra at jeg blir bredere over skuldrene av de. Ser ut som Norges fremste bodybuilder, intet mindre.

Takk, det høres ut som eksakt hva jeg er ute etter. Send meg gjerne e-postadressen hans dersom du har den, så får han nok en ny kunde snart. Man når han kanskje via [email protected]?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også ut moderntailor.com og luxire.com

Jeg mener i hvert fall moderntailor tilbyr en "prøveskjorte" til en rimelig penge. Så kan du enten ta utgangspunkt i den skjorta du har som sitter best på deg og justere målene på den, eller du kan måle helt selv. Så prøver du skjorta du får og justerer målene om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dress og skjorter av Henry's collection som er en britisk skredder som bor i Thailand. Er i Norge ett par ganger i året, og da kan du ta mål og velge stoff, så blir det produsert i Thailand for lavere pris. Kan absolutt anbefales. For litt mer casual skjorter har jeg funnet ut at superslimfit skjorter du får kjøpt på zara sitter ganske bra på meg, så det kan jo vært verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...