Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oi! :D

Byrjer med småtingene tenker eg, primus, termos, hodelykt osv... ;) Venter med telt f.eks. til eg har testa hytte-til-hytte.

trenger ikke termos om du har primus;)

et tips, om du ikke skal være så mye ute vinterstid ville jeg gått for en gassbrenner

Meg du spør?

Trur eg har det eg treng av turklær, og sannsynlegvis ein ok sovepose. Ja, og ryggsekkar (36 og 65 liter).

Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Annonse

Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

bør ikke være noe problem det der. skaff deg en dnt nøkkel. finn en hytte som er noen timers gå avstand og kos deg

Ta med en liten presenning, og lag en tarp eller gapahuk... Det gir en jævlig fin tur.

Å gå, i fint vær, med lite utstyr er overlegent bedre enn å gå med masse unyttig utstyr.

er enig, men kanskje greit å starte med hytte eller telt om man syntes det er skummelt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...