Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"AK87 skrev:
Den ønskelisten kan bli dyr;)

Tror jeg har tur utstyr for 150 000 snart;)

Selvfølgelig veldig mye unødvendig da

Oi! :D

Byrjer med småtingene tenker eg, primus, termos, hodelykt osv... ;) Venter med telt f.eks. til eg har testa hytte-til-hytte.

Annonse

"Lovisa skrev:
Oi! :D

Byrjer med småtingene tenker eg, primus, termos, hodelykt osv... ;) Venter med telt f.eks. til eg har testa hytte-til-hytte.

trenger ikke termos om du har primus;)

et tips, om du ikke skal være så mye ute vinterstid ville jeg gått for en gassbrenner

"Lovisa skrev:
Meg du spør?

Trur eg har det eg treng av turklær, og sannsynlegvis ein ok sovepose. Ja, og ryggsekkar (36 og 65 liter).

Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Annonse

"Ole-Mats Moskvil skrev:
Meldt bra vær i Stavanger neste helg. Pakk sovepose, liggeunderlag og det du vil spise så har du alt du trenger for tur. Så lenge du ikke går i timesvis innover er det bare å pakke sakene og gå hjem igjen om du skulle føle for å avbryte. Challenge accepted? ;)

Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

"Lovisa skrev:
Nei, ikkje søren om eg gjer det. Er 99,5 % sikker på at det ville vore ein forferdeleg opplevelse.

Du kan jo svømma Oslofjorden på langs først... Viss du gjer det skal eg heller gjera som du vil. ;)

bør ikke være noe problem det der. skaff deg en dnt nøkkel. finn en hytte som er noen timers gå avstand og kos deg

"Raptorial skrev:
Ta med en liten presenning, og lag en tarp eller gapahuk... Det gir en jævlig fin tur.

Å gå, i fint vær, med lite utstyr er overlegent bedre enn å gå med masse unyttig utstyr.

er enig, men kanskje greit å starte med hytte eller telt om man syntes det er skummelt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...