Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min favorittdessert er italiensk iskrem, det er SÅ GODT at jeg føler det er greit å dra til Italia kun for å spise is... når det er sagt har jeg kun vært i Italia én gang ( :cry: ), og den beste italienske isen så langt spiste jeg faktisk i Wien, på Schwedenplatz. Beste smak: mango. Ellers har jeg en iskremdings til kjøkkenmaskinen min, så jeg lager litt selv. Det er veldig enkelt å lage egen is...

Av mat så er jeg veldig glad i mye smak, gjerne tomatbasert... Holder meg i Italia på matfronten også, pizza er det beste. Nam nam! Av mat som jeg kan lage hjemme, og lager hjemme, er lasagne favoritten. Søk på Lasses lasagne, den lasagnen er DIGG (men ikke fitness: det er ost overalt). Paret den med en surdeigsfocaccia, da ble jeg helt greit fornøyd. :hungry:

Pluss at jeg er meeget svak for hvetebakst.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30598-favorittmat/page/3/#findComment-1045154
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget sjokoladefondant må være noe av det beste innenfor dessert området for meg personlig iallefall. Servert med ordentlig vanilje is. :love: Det er så mye forskjellig godt! Munker, gjærbakst, kaker (sjokolade, ostekake), Devil's food cake cake pops, hjemmelagde kakemenn, Sarah Bernhardt, tiramisu og listen fortsetter (ja, er litt glad i søtt). :p

Autentisk indisk mat, ferskt naan brød fra tandoori ovn. Og stort sett alt som er nevnt ovenfor. Mat. :joyful:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30598-favorittmat/page/3/#findComment-1045174
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...