Jump to content

SirenB

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. hei har nå begynt på treningssenter, og har tilgang til alle slags treningsapparater. er 17 år, rundt 155 og 45 kg:) har lyst til å bli mer markert/strammere - få markert mage, armer og bein. nå trener jeg step styrke 2-3 ganger i uken + at jeg ror litt innimellom og prøver meg på litt forskjellig av de apparatene de har der, aner ikke hva det er meen,haha:) har noen innspill/treningsprogram eller plan til hvordan jeg kan trene for å oppnå målene mine? har også lyst til å få litt bedre kondis:)
  2. venstre bildet er tatt for ca 1,5 år siden og det andre igår. Kan ikke fatte at jeg har vært så tynn, og jeg ville bli enda tynnere enn det.. har klart å bygge opp kroppen min helt selv, uten noen hjelp utenfra, og ville bare vise at det faktisk er mulig å klare det på egenhånd. en må bare være sta, målrettet og faktisk VILLE komme seg utav det helvettet en spiseforstyrrelse er. livet er mye bedre nå, selv om jeg veier endel mer, er jeg mye mer fornøyd med meg selv! Alle kan, hvis en bare vil!
  3. hei lurte på om noen hadde hatt lyst til å sette opp en kostholdsplan til meg er en jente på 17 år, 155 cm(haha,jaaa..) ca 45 kg, trener alt mellom 3-5 ganger i uka, rundt en time hver gang. liker egentlig det meste, og maten må vær mest mulig "normal", sånn som resten av familien også spiser av brød etc vil bli litt sterkere, har lagt på meg endel i det siste, så vil stramme opp, men ikke opp i vekt takk for svar
  4. SirenB

    favorittmat

    hva er det absolutt beste du vet? morsomt å vite hva andre liker, å kanskje få litt inspirasjon til litt kreative matretter/desserter/kaker/snop etc
  5. Work hard, play hard

  6. hei er veldig glad i å være ute og trene, spesielt nå om sommeren, siden det er så fint vær. sliter litt med å finne variasjoner innen treningen. går mye i å sykle til en plass, å gå opp noen trapper først, for så å ha litt trappeintervall. går også endel turer, men klarer ikke jogge ute.. er helt rart, klarer bare å jogge/springe på mølla... noen forslag til utetrening?
  7. jeg elsker mat, og vil egentlig kunne spise mest mulig! jeg spiser ganske ofte risengrynsgrøt altså, men blir lei etterhvert.. grunnen til at jeg begrunner treningen min, er fordi jeg føler jeg gjør noe "ulovlig", siden da jeg var syk, var foreldrene mine veeldig strenge på at jeg ikke skulle ha noe fysisk aktivitet, og selv om de nå synes det er greit at jeg trener, er det noe inni hodet mitt som fremdeles er redd for at noen skal bli sure..
  8. Tusen takk for svar haha, spiser for det meste bare skinke med ketchup, grønnsaker med ketchup, fiskekaker, fiskegrateng, kylling.. spiser veldig magert ja, men er ikke så glad i laks etc, men spiser faktisk litt makrell i tomat på tube da:)
  9. Hei Er en jente på 17 år, ca 155 cm(haha) og 40 kg. Er blitt frisk fra en spiseforstyrrelse selv, noe jeg er veldig glad for og ser på som en frihet. Det jeg lurer på er ; hvordan bør jeg egentlig spise når jeg trener som dette : sykler ca 20 min, springer opp trapper(ca 50 trinn) mellom 10 og 20 ganger, eller går en tur i bratte bakker. Dette gjør jeg fordi jeg elsker hvor mye energi jeg har fått, og hvor glad det gjør meg. Før trente jeg bare for å forbrenne mest mulig kalorier, men nå ønsker jeg en sunn og sterk kropp! Jeg har et ekstremt ensidig kosthold, det har bare blitt sånn... Spiser maassse skinke, kanskje rundt 500 gram hver dag, masse grønnsaker, vanlig ketchup(har heelt dilla!!), fiskekaker, kyllingpostei, salat etc. Hvis familien min har feks gryterett i helgen, spiser jeg det, men vi spiser nesten aldri i lag til vanlig.. men jeg er egentlig litt redd for at jeg ikke får i meg nok mat.. Eller, jeg føler jeg spiser litt lite, men jeg ser jo at jeg får muskler, så jeg blir litt forvirra.. Jeg vil ikke ta av å bli tynn igjen, de årene jeg var syk, har vært de værste årene i mitt liv.. såå, spørsmålet er, hvordan burde kostholdet mitt se ut? Litt av problemet er at familien min er ganske usunn, det går mye i pizza, skivemat(til middag etc), så de kjøper ikke så mye av den maten jeg vil ha.. vi spiser feks risengrøt hele gjengen, men kan ikke spise det hver dag liksom.. Og.. hvilken trening burde jeg gjøre for å få litt mer muskler på bein, mage og armer? takk for svar!
×
×
  • Create New...