Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn

At hun holder en så lav fettprosent året rundt, UAVHENGIG av muskelmasse, finner jeg imponerende. Målet hennes er jo tydeligvis ikke å bygge muskler. Og det faktum at det virker som hun er generelt frisk, finner jeg også imponerende da hun viser at det er mulig å ha en veldig lav fettprosent uten at det skal gå utover helsen. Hun er 100 ganger et bedre forbilde enn de frontfigurene som sulter seg ihjel.

Fortsetter under...

Gjest Hanne_

Poenget er at individet selvsagt bestemmer over seg selv, men det at hun er så frisk og "sunn i hodet" har man bare hennes eget ord på.... For enhver jente som forsøker å holde den samme formen over tid vil med STOR sannsynlighet føre til ymse helseproblemer. Det burde komme med en "advarsel" fremfor oppfordring. Som Pauline Nordin sier, "det er ikke sunt å prøve å bli som meg, men det er en preferanse".

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...