Apothic Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Andre som har prøvd kombinasjonen melatonin, ZMA og L-theanin? Prøvde dette i går kveld og har aldri hatt så bra søvn før. kl99 1 Siter
BadWolf Skrevet 10. mai 2014 Skrevet 10. mai 2014 Om du har L-theanine liggende anbefaler jeg deg å prøve det i kombinasjon med koffein en gang du trenger å konsentrere Siter
big-p Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 For min del så blir jeg rolig og fokusert med l-theanin. 5-htp (rolig og sløv) fungerte bedre for meg enn melatonin når man er stresset og må sove Siter
Ojive Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 For min del så blir jeg rolig og fokusert med l-theanin. 5-htp (rolig og sløv) fungerte bedre for meg enn melatonin når man er stresset og må sove resept eller kjøpt på nett? I så fall: blir ikke sånt stoppet i tollen? Siter
Inger-Lise Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 resept eller kjøpt på nett? I så fall: blir ikke sånt stoppet i tollen? Ikke om er under tre mnd forbruk og kun til deg selv Melatonin i alle fall! Ojive 1 Siter
Ojive Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 Ikke om er under tre mnd forbruk og kun til deg selv Melatonin i alle fall! Brb Siter
Aaandreaaa Skrevet 23. mars 2015 Skrevet 23. mars 2015 Ang melatonin så gjør dere lurt å ta dette i rett dose til rett tid og være klar over at det er mulige bivirkninger. Kan blant annet muligens ha uønsket effekt på andre hormoner. http://www.helse-bergen.no/no/OmOss/Avdelinger/sovno/sovn-og-sovnsykdommer/Sider/behandling-av-sovnproblemer-med-melatonin.aspx Tronaldo 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.