Gå til innhold

Tour de France 2014


Raptorial

Anbefalte innlegg

Å, gleder meg stort til touren. Spesielt siden jeg reiser ned for å se noen etapper:)

Om en fjellgeit noen sinne skal kunne ha det morro i touren må det jo være i år. Med kun en tempo og noen hinsides morro etapper i pyrineene kan dette bli morro.

Det er vell noen etapper hvor Kristoff kan gjøre det ok. Noen etappe som katogiriseres som kuperte og da muligens blir for tunge for rene spurtere...... Kanskje;)

Ellers ønsker jeg også min favoritt Andy tilbake i form, denne touren hadde passet han bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke sykling, men det gjør visst pasienten min, og siden han er i respirator og krever døgnobservasjon, får jeg antakeligvis med meg hva som skjer 8/24t daglig. Så ja, høye høye forventninger fra denne kanten.

Jeg hata sykling, og hater enda å sykle selv.

Men starta å se fordi jeg pleide å være ferdig på jobb klokka 3-4, og var utslitt.. så jeg bare satt meg med kopekassa og ville ha noen fine bilder å se på. (Tour de France er halvparten sykkel og halvparten turistreklame for Frankrike)

Etterhvert så begynner noe kunnskap å diffundere inn, og så blir det plutselig spennende igjen.

(litt som at jeg plutselig blei interessert i Snooker etter at jeg knuste kneet, og jeg bare hadde valget mellom Eurosport eller Kongen av Queens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett. Mitt Tourmanager-lag.

Temporytter

Richie Porte Team Sky

Ungdomsrytter

Michal Kwiatkowski Omega Pharma-Quick Step

Ungdomsrytter

Thibaut Pinot FDJ

Klatrere

Simon Clarke Orica-GreenEdge

Klatrere

Pierre Rolland Team Europcar

Vannbærere

Geraint Thomas Team Sky

Vannbærere

Blel Kadri AG2r-La Mondiale

Vannbærere

Sep Vanmarcke Belkin Pro Cycling Team

Sprinter

Peter Sagan Cannondale

Sprinter

Bryan Coquard Team Europcar

Kaptein

Alberto Contador Tinkoff-Saxo

Kaptein

Vicenzo Nibali Astana

Sportssjef

Omega-sportssjef

Omega Pharma-Quick Step

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Ikke gatesykkel (men Fuji hybriden er jævlig god å sykle på likevel)... og har ikke sykla fort på lenge nå...

Men i halvkupert så holdt jeg faenmeg på å krepere etter to timer i 30kmt.

Hvordan de greier å holde 35 i fjella er helt sinnssykt.

Jepp, jeg er plutselig blitt cardiofreak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok... Ikke gatesykkel (men Fuji hybriden er jævlig god å sykle på likevel)... og har ikke sykla fort på lenge nå...

Men i halvkupert så holdt jeg faenmeg på å krepere etter to timer i 30kmt.

Hvordan de greier å holde 35 i fjella er helt sinnssykt.

Jepp, jeg er plutselig blitt cardiofreak.

4-6 timer på sykkelen "hver" dag de siste 10-15-20 åra hjelper vel litt ;) og kanskje litt "grøt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...