Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så den der i går (y) Det er helt klart legitim kritikk i mine øyne. Jeg synes Bill Maher er morsom, men det kan fort bli unyansert. Det er ikke mulig å snakke om "muslimske land" som fellesbetegnelse når det er 1,5 milliard muslimer i verden. Kultur er også en viktig faktor, og det er stor forskjell på afrikansk, asiatisk og midt-østsk(?) kultur. Selv innad i hver region er det store forskjeller igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurelius: Når dagen først er ødelagt pga. eutanasi så kan du lese denne om en 85 år gammel dame som velger å avslutte sitt eget liv framfor å bli dement. Vanskelig emne, vanskelig å lese. Woman ends her life rather than suffer indignity.

Hele historien hennes er på nettsiden deadatnoon.com som ble publisert etter hennes død.

Every day I lose bits of myself, and it's obvious that I am heading towards the state that all dementia patients eventually get to: not knowing who I am and requiring full-time care. I know as I write these words that within six months or nine months or twelve months, I, Gillian, will no longer be here. What is to be done with my carcass? It will be physically alive but there will be no one inside.

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelius: Når dagen først er ødelagt pga. eutanasi så kan du lese denne om en 85 år gammel dame som velger å avslutte sitt eget liv framfor å bli dement. Vanskelig emne, vanskelig å lese. Woman ends her life rather than suffer indignity.

Hele historien hennes er på nettsiden deadatnoon.com som ble publisert etter hennes død.

:unsure:

Takk skal du ha! :) sårt å lese om, men jeg vet med meg selv at dette er løsningen jeg selv hadde valgt/eventuelt kommer til å velge selv, om jeg får muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett denne serien ? Startet vell i går eller noe, synes Brian Cox gjør seg meget bra som programleder og likt hans tidligere serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det later til at myndighetene i USA kan beslaglegge ressurser fra borgere uten dom.vha. civil forfeiture. Når politiet selv får beholde kontanter etter slike beslag så kan man lure på hva faen det er som foregår. Land of the free, eh? 'murica er FUBAR.

Så innslaget nå. At det er mulig... Land of the free indeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...