Gå til innhold

America ! Fuck yeah !


Anbefalte innlegg

I Florida har kristenfundamentaliser presset seg inn i skoleverket. Skoleverket har nå, for å unngå rettsaker, åpnet for at andre kan presentere sitt livssyn i skolen.

Enter the satanists.

http://www.addictinginfo.org/2014/09/15/florida-schools-have-to-welcome-satanic-temple-after-allowing-bible-thumpers-to-expose-kids-to-christian-materials/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

We choose to go to the moon. We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard, because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win, and the others, too.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, dette berømmelige energiskiftet i 2012. Også kalt vibrasjonsnivå. For alt i universet vibrerer, må vite, og nå vibrerer visstnok alt raskere enn før. Jeg har prøvd å få vettugt svar på dette fra alternative mennesker. Det er umulig.

Hvilken energi er det snakk om? Er den målbar? Hvordan vet vi at dette udefinerte energinivået har endret seg?

Det er tydeligvis ikke så viktig. Det som er viktig er at jeg aksepterer at energinivået har endret seg, og at flere mennesker "våkner opp". Hvis jeg ikke sanser dette selv så er jeg for lukket og ikke åpen for endringene som skjer. Takk og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...