Gå til innhold

Fitnessbloggen - eneste stedet det er FLERE brukere på lørdags kveld :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes jo det er helt greit, men folk flest vil jo ut og drikke seg sanseløse. Og da sitter jeg her og jobber litt og tenker på hva jeg skal spise til uken og generelt sett sørger for å være evig singel :p

Annonse

Jeg synes jo det er helt greit, men folk flest vil jo ut og drikke seg sanseløse. Og da sitter jeg her og jobber litt og tenker på hva jeg skal spise til uken og generelt sett sørger for å være evig singel :p

Er det ikke derfor den derre singel.tråden ble startet da? Så folk her inne har en kamuflert sjekketråd :p

Annonse

Jeg drømte jeg dro på fest ikveld og tok den helt ut - uten alkohol, vel og merke.. Så jeg tenker jeg slipper denne festingen, siden jeg fikk den unnagjort i fredagsnatt i drømmeland :p

Har vært uten alkohol siden april/mai, og savner det ikke :)

Du som er molekylbiolog må jo vite at det heter en kvartliter! Og nå har du ødelagt treningen en måned fremover!!

Joa, skulle bare poengtere at jeg bare tok halvparten av en halvliter dooh.. :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...