Gå til innhold

Diett for jenter


Anbefalte innlegg

Drev og søkte litt på nettet etter "diett for jenter" for å se litt forskjellige meninger rundt det.

Også kommer eg over en eldre tråd skrevet av FB nemlig denne ( http://fitnessbloggen.no/nm-bodyfitness-diettoppsett/ )

Eg bare telte kaloriene kjapt i hodet, og tenker om det er det mulig bikinifitness jentene spiser så lite?

Damen til en i klassen er på diett og skal stille nå på lørdag og hun har sluttet å kjøre bil for hun er så redd for å svime av, noe som allerede flere i "klubben" har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er en risiko for å svime av på diett pga ekstrem sulting så er det noe alvorlig galt.

Det finnes en haug med diettoppsett disse jentene blir satt til å følge som ikke ligner grisen.

Det er dessverre ikke alle som skjønner at jenter som skal stille i bikinifitness IKKE skal følge et oppsett som er basert på oppsett laget til byggere på flybensin. Ikke skal de bli totalt skrapet heller som strengt tatt ikke gir behov for ekstremdietter hvor alt av fett og karbo kuttes ut.

Jeg er rett og slett rystet over diettene mange av disse jentene blir satt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en risiko for å svime av på diett pga ekstrem sulting så er det noe alvorlig galt.

Det finnes en haug med diettoppsett disse jentene blir satt til å følge som ikke ligner grisen.

Det er dessverre ikke alle som skjønner at jenter som skal stille i bikinifitness IKKE skal følge et oppsett som er basert på oppsett laget til byggere på flybensin. Ikke skal de bli totalt skrapet heller som strengt tatt ikke gir behov for ekstremdietter hvor alt av fett og karbo kuttes ut.

Jeg er rett og slett rystet over diettene mange av disse jentene blir satt på.

Eg er svært overasket over hvor lavt de låg på selv om de mest sannsynlig må så lavt for å komme i den formen. Men akkurat derfor burde ikke ALLE ha lyst til å stille.

Om eg var coach ville eg aldri kunne satt noen stakkars jenter på en diett der de spister 600-1000kcal og trener 5-6ganger i uken...

Dette er nok en av de negative sidene med hele fitness industrien for tiden, der helse blir nedprioritert for å oppnå en form som kan holdes i 2 dager for så å se tilbake på bildene og grine etter den formen resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er svært overasket over hvor lavt de låg på selv om de mest sannsynlig må så lavt for å komme i den formen. Men akkurat derfor burde ikke ALLE ha lyst til å stille.

Om eg var coach ville eg aldri kunne satt noen stakkars jenter på en diett der de spister 600-1000kcal og trener 5-6ganger i uken...

Dette er nok en av de negative sidene med hele fitness industrien for tiden, der helse blir nedprioritert for å oppnå en form som kan holdes i 2 dager for så å se tilbake på bildene og grine etter den formen resten av året.

Nettopp.. En konkurransediett er tøff de siste ukene, men det skal fortsatt være overkommelig for bikinifitnessjenter som ikke bruker noen form for kjemikalier å komme i en bra form uten å bli utsatt for horrible dietter. Og ja, dette er ikke for alle da det alltid er individuelle forskjeller for hvor bra man takler dette stresset kroppen blir utsatt for.

Men ja, skulle virkelig sett at en del av coachene som er der ute idag ikke fikk lov å jobbe med jenter spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...