Gå til innhold

Har noen her erfaringer med Pull through?


Rodolfo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klein, check. Men den biten er det jo bare til å gi blaffen i ;)

Vanskelig å få helt til synes jeg, så jeg tar heller noen kettlebellswings.

Men det kommer litt an på utstyret også, der var bare tau og enhåndshåndtak da jeg forsøkte sist så det var kanskje derfor jeg ikke følte at jeg fikk noe igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den sies å være bra, en jeg får bare ikke kontakt med rumpa...?

Jeg fikk heller ikke kontakt i starten. Da jeg etterhvert økte vekten og det ble tyngre kjente jeg den mer og mer. Vet ikke om det er "riktig" vei å gå, men sånn funket det for meg. Etter at jeg hadde utført øvelsen mange (!) ganger + tyngre vekt så fikk jeg bedre og bedre kontakt. Nå kjenner jeg det bare jeg varmer opp med en lett vekt. Men tok tid for meg også å kjenne den skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tungt tar dere? Ser for meg at om man lesser på med for mye vekt vil man bruke armene mye mer, og mindre rumpe. Merker det selv med kettlebell; får mye bedre kontakt med 12 kg's enn 24 kg's kule. Kan jo prøve å først gjøre bevegelsen helt uten vekter, aktivere rumpa, kjenne på hvilke muskler man skal bruke, før man tar på litt vekter og prøver seg frem med tyngden. Nå aner jeg jo ikke om det er tilfellet hos dere, da :)

Har prøvd både med strikk og med lette vekter men synes den rett og slett ikke den tar noe særlig og bare blir en kronglete øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulled pork har jeg null erfaring med, men ser det er mange som trener øvelsen. Heldigvis. Men mange av kundene nekter altså plent å se ut om de er på "pulern" som ei dame utrykkte det. Av alle kunder jeg har hatt,, var det det kun ei dame som smalt til med "kult" og gikk rett inn. Kanskje Indre Østfold bare er sånn litt Indre Enfold..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...