Gå til innhold

Mere fokus på menn.


Magnus954

Anbefalte innlegg

Ja det har jeg ... pr. nå (Altså side 1) roughly 24 "headliners" hvorav 3-4 om norske utøvere innen faget 1 om han der callistenics fyren (som egentlig er en video linket fra youtube) Resten er surr og vas om kremboller og grandiosa og en god dæsj reklame...............

Det gir en ratio på ca 1 interresant og vettug artikkel pr 6 publiserte....

Edit: Var faktisk bare en artikkel om en norsk utøver...

Altså du kaller deg ikke fitnessbloggen uten en sak på forsiden om speltlomper.. Er du helt kørka? For å ikke glemme den massive fylle turen til Bali med medfølgende intetsigende tittel og slankere lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Quoter Pinglo på den.

Dette er blitt veldig fremtredende her. Det mest irriterende er de som legger ut noen drøye formbilder av andre personer og skriver "hehe, der fikk du litt rumpe ja, nå fikk jeg lurt deg inn hit"

Og siden du liker konkrete eksempler keegil ;)

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/prøver-meg-på-styrkeløft.7781/page-28#post-966807

MEAN! :eek: Det er lov til å prøve seg :D

Men jeg ser jo det som går igjen her er gifs. Er gifs så irriterende? Hvorfor? Vil jo nødig skape dårlig stemning på noe vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det kun snakk om mengder. Jeg har vært inne og forsøkt å lese i tråder, der når man bare poster gifer i nesten hvert eneste svar at jeg bare gir opp til slutt. Hva man gjør i egne logger og sånt er greit, men det renner ut i forumet også. Av og til kan det virke som om det er viktigere å finne en festlig gif enn å bidra med noe som faktisk har en verdi. Og det i seg selv er litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det kun snakk om mengder. Jeg har vært inne og forsøkt å lese i tråder, der når man bare poster gifer i nesten hvert eneste svar at jeg bare gir opp til slutt. Hva man gjør i egne logger og sånt er greit, men det renner ut i forumet også. Av og til kan det virke som om det er viktigere å finne en festlig gif enn å bidra med noe som faktisk har en verdi. Og det i seg selv er litt teit.

-reservert til festlig gif-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så synes jeg såkalte "reaction gifs" stort sett gjør tråder og samtaler mer levende. Vi er visuelle vesner, og slike gifs inneholder ofte mennesker som utviser følelser som er relevante for det avsenderen prøver å formidle og jeg for min del responderer bedre på en liten gifsnutt av noen som gjør noe enn på en tekstlig beskrivelse av det samme. Dette er et sosialt forum, ikke protokollarkivet til Tingretten.

Når det er sagt, så er gif-er mer "støyende" enn tekstinnlegg, slik at lange gifrekker som er "in-jokes" innad i en liten gruppe kan være veldig forstyrrende dersom de opptrer off-topic i en tråd med flere deltakere.

Som ellers: alt til sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...