Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har jo nettopp hatt en større diskusjon på hvilke sko man skal bruke på markløft, som egentelig ikke gjorde meg så mye klokere, men er det noen som vet hvordan dette er når det kommer til militærpress?

Militærsko.

:)

Militærsko.

:)

Er jo bare nytt lavmål.

At dere/du etter en objektiv diskusjon skal samle dere i en obskur sirkelrunk for å vise hvor mye nettmuskler dere har er jo rett og slett trist, for ikke å glemme at det er en ny form for hyklersk å bruke timer på å klage over "trolling" for så å svare noe som det her.

Er jo bare nytt lavmål.

At dere/du etter en objektiv diskusjon skal samle dere i en obskur sirkelrunk for å vise hvor mye nettmuskler dere har er jo rett og slett trist, for ikke å glemme at det er en ny form for hyklersk å bruke timer på å klage over "trolling" for så å svare noe som det her.

Foreslår at du slutter å lete etter unnskyldninger til å opptre indignert på forumet, og heller senker skuldrene litt i stedet for å skulle "oppdra" oss som tilsynelatende bare runker hverandre med nettmusklene våre. Komme med bastant Rippetoe-visdom til erfarne styrkeløftere, for eksempel. Linjemannens fullstendig uskyldige tullepost har da ingenting med obskur sirkelrunking, nettmuskler eller hykleri å gjøre.

Du fikk et fullgodt svar av Afterall under. Jeg har også prøvd militærpress med både vektløftersko, fivefingers og i sokkelesten. Av de tre må jeg si at jeg foretrekker sistnevnte, ettersom jeg opplever å tippe fremover når jeg presser med vektløftersko, og at stabiliteten er noe dårligere med fivefingers pga. den relativt runde hælen.

Oppdra?

Jeg prøvde å få i gang en saklig diskusjon, mark er jo også som du kanskje vet en veldig erfaren styrkeløfter, jeg ville dele hans synspunkt og lurte på om han kanskje hadde ett poeng, det jeg får til svar er greit nok, og at det er en grunn til at de fleste styrkellfterne bruker converse, fire fingers, sokker os.v. Og da lurte jeg bare på hvorfor.

Blant annen eminator kommenterte noe som at "this troll havent been feed in a long time", noe som linjemannen likte, som da ofte blir brukt som en måte å understreke at du er enig, os.v.

For så å kommentere noe sånn, det blir jo hyklersk, og totalt unødvendig.

Så hvilken unnskyldning det er du sikter til, er jeg usikker på, men det burde være mulig å ha en diskusjon uten de som kommer med en annet synspunkt enn deg skal lete etter andre plasser å "ta" deg på.

Og ja, jeg fikk et fullgodt svar av afterall under, har jeg sagt noe om det?, på hvilken måte er det saklig?

Annonse

Oppdra?

Jeg prøvde å få i gang en saklig diskusjon, mark er jo også som du kanskje vet en veldig erfaren styrkeløfter, jeg ville dele hans synspunkt og lurte på om han kanskje hadde ett poeng, det jeg får til svar er greit nok, og at det er en grunn til at de fleste styrkellfterne bruker converse, fire fingers, sokker os.v. Og da lurte jeg bare på hvorfor.

Blant annen eminator kommenterte noe som at "this troll havent been feed in a long time", noe som linjemannen likte, som da ofte blir brukt som en måte å understreke at du er enig, os.v.

Så hvilken unnskyldning det er du sikter til, er jeg usikker på, men det burde være mulig å ha en diskusjon uten de som kommer med en annet synspunkt enn deg skal lete etter andre plasser å "ta" deg på.

Og ja, jeg fikk et fullgodt svar av afterall under, har jeg sagt noe om det?, på hvilken måte er det saklig?

Var da opplagt en spøk fra linjemannen sin side, og syns du overreagerer en smule? Han hev jo inn en :) for å illustrere dette.

Uansett, enig med flate sko/barbeint grunnet press gjennom hel. Noe av grunnen for mange bruker flate og tynne såler i markløft er å komme så nær bakken som mulig, slik at løftet blir enklere grunnet kortere løftebane. Blir også mer stabil på tynne såler fremfor høye.

Var da opplagt en spøk fra linjemannen sin side, og syns du overreagerer en smule? Han hev jo inn en :) for å illustrere dette.

Uansett, enig med flate sko/barbeint grunnet press gjennom hel. Noe av grunnen for mange bruker flate og tynne såler i markløft er å komme så nær bakken som mulig, slik at løftet blir enklere grunnet kortere løftebane. Blir også mer stabil på tynne såler fremfor høye.

Hvis du også skjønte konteksten skjønner du også reaksjonen. En :) har ingenting med det å gjøre

Oppdra?

Kommer du snart med spørsmål om hvilke sko som er best å bruke i nedtrekk, sittende hantelcurl, pushdown, rygghev etc etc etc ?

Og for et indignert svar du fyrte av .....fyll opp bagen med alt du kommer over av sko og sett i gang . Kom gjerne med en " forbrukertest "

Kommer du snart med spørsmål om hvilke sko som er best å bruke i nedtrekk, sittende hantelcurl, pushdown, rygghev etc etc etc ?

Og for et indignert svar du fyrte av .....fyll opp bagen med alt du kommer over av sko og sett i gang . Kom gjerne med en " forbrukertest "

Hvis du prøver å være gøy må du prøve hardere, hvilke sko man bruker kan da ikke ha noe å si når man gjør sittende hantelcurl, mens det faktisk kan ha noe å si når man skal gjøre militærpress.

Og ditt svar virker vell også litt indignert, for ikke å glemme unødvendig.

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...