Gå til innhold

Fatattack 2013 ønskes!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvis du kjøper av noen andre enn SM så ender du jo opp med et generisk satt opp treningsprogram som ikke er individuelt tilpasset i det hele tatt.

Hvorfor da ikke bare gå for ett av de mange tilsvarende, gratis, programmene som bl.a Fitnessbloggen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge to har et godt poeng! Boken er standardisert så vil kunne tilpasse selv. Men igjen så er jeg nyskjerrig og vil prøve ut men er ikke helt der at jeg kjøper den ny for 2600kr! Iiiik! Så vis noen har en liggende og den kommer til å bli en god støvsamler så kan jeg overta for en grei sum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Nå er det sånn at man ikke har rettigheter til å selge de videre... Og 2013 versjonen (om en er tilgjengelig lenger) bør være lavere priset enn 2014 som er en forbedret utgave...

Kan man ikke selge en bok (fysisk eksemplar) man har kjøpt? Sez who?

-edit-

Shieeet, ser at full pris for Fat Attack er 3000kr. Drøy pris for et 12-ukers standardisert treningsprogram og kostholdsplan, IMHO :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke selge en bok (fysisk eksemplar) man har kjøpt? Sez who?

-edit-

Shieeet, ser at full pris for Fat Attack er 3000kr. Drøy pris for et 12-ukers standardisert treningsprogram og kostholdsplan, IMHO :whistle:

Mhm, hvor står det at man ikke har lov å selge videre et "brukt" eksemplar? Så lenge det selges som et brukt / eldre eksemplar ect?

3000,- spenn? serri? Hoyh... 1000 kr i mnd det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...