Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble brått en konkurranse i lunsjpausen på jobb her etter snakk om å begynne med fridykking. Begge klokka inn på 3:00. Skal prøve å øve litt fremover og se hvor langt jeg klarer å presse den. Regner med at vi blir pissa på av mange her. Thess har sikkert lungevolum som et kjøleskap, bare fordi hun er awesome. Regler:

- Du må holde for nesa

- Det er lov å "pakke" luft

- Ikke lov å hyperventilere før du starter

Game on! Hva er din tid?

Fortsetter under...

Annonse

Stiller meg meget kritisk til å gi ut slike personlige opplysninger til fremmede på internett. Faller denne informasjonen i gale hender vil den åpenbart bli brukt mot meg i et nøye planlagt drap kamuflert som en enkel drukningsulykke. DU LURER IKKE MEG!

Hvor la jeg den sølvfolien min igjen?

Stiller meg meget kritisk til å gi ut slike personlige opplysninger til fremmede på internett. Faller denne informasjonen i gale hender vil den åpenbart bli brukt mot meg i et nøye planlagt drap kamuflert som en enkel drukningsulykke. DU LURER IKKE MEG!

Hvor la jeg den sølvfolien min igjen?

131594301126.jpg

Hjelpes, det er neppe lenge...15sek kanskje??:p

..ok, det vart litt lenger: 22sek på første forsøk, trur det kan gå betre, men då må eg sitte i ro, i staden for å lage mat:blush:

Oppe i 41,12sek, kjem seg, men er latterleg dårleg tydlegvis. Kanskje det hjelper om eg trekker pusten først.

Annonse

• 1 måned senere...

Hvordan greier folk å sitte rett opp og ned å stirre på ei klokke mens de holder pusten?

Jeg kan svømme under vann i 25 sekunder, rett og slett fordi det er den tida det tar meg å svømme fra kanten av basenget til der grunnen "stuper rett ned" i et passe rolig tempo.

Hvordan greier folk å sitte rett opp og ned å stirre på ei klokke mens de holder pusten?

Jeg kan svømme under vann i 25 sekunder, rett og slett fordi det er den tida det tar meg å svømme fra kanten av basenget til der grunnen "stuper rett ned" i et passe rolig tempo.

Hvordan greier folk å løpe 10.000 meter på bane. Jeg løper 400 meter, for det er så langt det er å løpe en rundt på bane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...