Gå til innhold

Ned 10kg gjennom våren, noen som vil bli med?


lisasive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at du skrev tråden om hjelp til å slette innlegg måtte jeg inn å sjekke de forrige trådene dine. Du har jo fått masse gode råd, og om du ligger på 71 kg nå betyr det at du har gått opp 1 kg fra november til nå. Da synes jeg ikke du skal klandre jula for noe, du har jo holdt vekta fint:-)

Og i og med at du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse og spist veldig lite synes jeg du skal ta kontakt med en kosthold/treningperson ved treningssenteret ditt, det blir bedre enn å søke råd her (hvor rundt 50% er gjennomlærte folk som trener særriøs styrketrening og har akseptert at det er det som skal til for en bra fysikk - mens 50% er helt uvitende og gir dårlige råd basert på deres egne tanker om vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du skrev tråden om hjelp til å slette innlegg måtte jeg inn å sjekke de forrige trådene dine. Du har jo fått masse gode råd, og om du ligger på 71 kg nå betyr det at du har gått opp 1 kg fra november til nå. Da synes jeg ikke du skal klandre jula for noe, du har jo holdt vekta fint:)

Og i og med at du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse og spist veldig lite synes jeg du skal ta kontakt med en kosthold/treningperson ved treningssenteret ditt, det blir bedre enn å søke råd her (hvor rundt 50% er gjennomlærte folk som trener særriøs styrketrening og har akseptert at det er det som skal til for en bra fysikk - mens 50% er helt uvitende og gir dårlige råd basert på deres egne tanker om vektnedgang.

Støtter denne helt ut. Det er mye bedre for deg å søke noen rundt deg med peil enn randome råd på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er ned i fettprosent du vil, nytter det IKKE å fokusere kun på vekten. Tro meg, jeg har gått ned 10kg selv en gang. Jeg endte kun opp med å miste muskler og bli en "mindre" versjon av det jeg allerede var. I tillegg følte jeg meg utmattet fysisk og psykisk. Anbefaler deg å ta kontakt med noen som vet hva de snakker om og heller investere noen penger i dette om det er viktig for deg.. Kan anbefale fastform.no for eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...