Gå til innhold

Strekkmerker på innsiden av lårene


Amalyn

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg tenkte over det, men la merke til dem igjen og lurte på om det går bort om jeg trener enda sterkere lår.. Merkene er lysere enn huden rundt. Skulle testa å skræve i solariumet, for å strekke huden og få sola skikkelig der også, men tror neppe det hadde fungert :D:hilarious:

Har hatt det hele livet.. Kan det være appelsinhud elns?

Noen som har det samme? Evt. tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strekkmerker forsvinn ikkje over tid. (dei kan vere raude/lilla eller anna sterk farge når dei er nye, så bleiknar dei etter kvart og blir bleike strekar).

Fikk strekkmerker på innsida av låra då eg gikk gravid:p Bryr meg fint lite om dei, men syntest det var ein sær plass å få dei:giggle:

Mine har vært lilla helt siden jeg fikk de :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har masse masse av det. Om jeg farger alle med sprittusj vil man slite med å se at jeg er hvit på lår, hofter og mage. Legger/skuldre/armer/bryst ville sett ut som en zebra. Men de er like bleike som resten av huden, så de merkes ikke med mindre man studerer huden min på nært hold. Mitt tips, gi faen i det, det er kommet for å bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen triks eller tips til hvordan man kan dempe dem da? :playful: Mine er hvite, som flere av dere sier. Bryr meg heller egentlig ikke, men det hadde vært optimalt å kunne fått dempet det litt. :p Likte tiger-kommentaren! Blir da litt ekstra koffert-tenking når dem er på innsiden av lårene dae! :giggle::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen triks eller tips til hvordan man kan dempe dem da? :playful: Mine er hvite, som flere av dere sier. Bryr meg heller egentlig ikke, men det hadde vært optimalt å kunne fått dempet det litt. :p Likte tiger-kommentaren! Blir da litt ekstra koffert-tenking når dem er på innsiden av lårene dae! :giggle::D

Veibeskrivelse for blinde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dt er uvanlig å ikkr ha strekkmerker. De aller aller fleste har det. Og det kan skyldes slike enkøe ting som at man fra man er født til man er voksen faktisk vokser ganske mange cm, og av og tim i en rasende fart, og huden greier ikke henge med. Tror ikke jeg vet av noen voksene mennesker som ikke har strekkmerker, selv om noen tullinger påstår at de ikke har noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...