Amalyn Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Lenge siden jeg tenkte over det, men la merke til dem igjen og lurte på om det går bort om jeg trener enda sterkere lår.. Merkene er lysere enn huden rundt. Skulle testa å skræve i solariumet, for å strekke huden og få sola skikkelig der også, men tror neppe det hadde fungert :hilarious: Har hatt det hele livet.. Kan det være appelsinhud elns? Noen som har det samme? Evt. tips? Siter
steele Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har ett langt rift på hvert lår. Ser ut som stikkskade. Rett så tøft, for den som tar seg en titt i de områder... Siter
Davoz Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Skræve i solariumet, helt normalt! Alt dere kvinner gjør... Fikk lyst på roastbiff nå! Siter
Amalyn Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Skrevet 10. desember 2013 Lite folk som kan legge merke til det På sommeren er det kanskje mulig da! Skjorts og bikini-tid Roastbeef.... :giggle: Siter
Bondejenta Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Strekkmerker forsvinn ikkje over tid. (dei kan vere raude/lilla eller anna sterk farge når dei er nye, så bleiknar dei etter kvart og blir bleike strekar). Fikk strekkmerker på innsida av låra då eg gikk gravid:p Bryr meg fint lite om dei, men syntest det var ein sær plass å få dei:giggle: Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Strekkmerker forsvinn ikkje over tid. (dei kan vere raude/lilla eller anna sterk farge når dei er nye, så bleiknar dei etter kvart og blir bleike strekar). Fikk strekkmerker på innsida av låra då eg gikk gravid:p Bryr meg fint lite om dei, men syntest det var ein sær plass å få dei:giggle: Mine har vært lilla helt siden jeg fikk de Siter
Krembolle Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Mine har vært lilla helt siden jeg fikk de Du har vel ikke hatt de så lenge heller? Det kan ta opp til flere år, litt avhengig av hvordan huden eventuelt blir mer stabil i forhold til hvor mye den strekkes. Sondre Aalbotsjord 1 Siter
Astriiiixxx Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Har masse masse av det. Om jeg farger alle med sprittusj vil man slite med å se at jeg er hvit på lår, hofter og mage. Legger/skuldre/armer/bryst ville sett ut som en zebra. Men de er like bleike som resten av huden, så de merkes ikke med mindre man studerer huden min på nært hold. Mitt tips, gi faen i det, det er kommet for å bli:) Siter
slettet Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 langaard, Stig Ingebrigtsen, cesardo og 5 andre 8 Siter
miaheart Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har også mye strekkmerker her og der, men skal jeg bruke tid på å bekymre meg for dem også? Nei, I don't think so! cesardo 1 Siter
Bondejenta Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Mine har vært lilla helt siden jeg fikk de Mine verste bleikna etter 1/2år ca, men trur eg er nokså heldig når det kjem til strekkmerker. Kan gå nokre år, men med tid og stunder vil dei verte mindre framtredande:) Siter
Amalyn Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Skrevet 10. desember 2013 Så ingen triks eller tips til hvordan man kan dempe dem da? Mine er hvite, som flere av dere sier. Bryr meg heller egentlig ikke, men det hadde vært optimalt å kunne fått dempet det litt. Likte tiger-kommentaren! Blir da litt ekstra koffert-tenking når dem er på innsiden av lårene dae! slettet 1 Siter
Astriiiixxx Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Så ingen triks eller tips til hvordan man kan dempe dem da? Mine er hvite, som flere av dere sier. Bryr meg heller egentlig ikke, men det hadde vært optimalt å kunne fått dempet det litt. Likte tiger-kommentaren! Blir da litt ekstra koffert-tenking når dem er på innsiden av lårene dae! Veibeskrivelse for blinde;) Sondre Aalbotsjord, Amalyn og Tutogkjør 3 Siter
Amalyn Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Skrevet 10. desember 2013 Veibeskrivelse for blinde;) Hahaha! Dagens! Edit: Tror jeg beholder merkene da! Whoopwhoop! Astriiiixxx og Stig Ingebrigtsen 2 Siter
harefroken Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Har også en del strekkmerker! Skulle gjerne vært dem foruten, men har egentlig nok med å bekymre meg for ting jeg faktisk kan gjøre noe med;) Amalyn 1 Siter
Amalyn Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Skrevet 10. desember 2013 Det høres nesten uvanlig ut å ikke ha strekkmerker huh.. Siter
Astriiiixxx Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Dt er uvanlig å ikkr ha strekkmerker. De aller aller fleste har det. Og det kan skyldes slike enkøe ting som at man fra man er født til man er voksen faktisk vokser ganske mange cm, og av og tim i en rasende fart, og huden greier ikke henge med. Tror ikke jeg vet av noen voksene mennesker som ikke har strekkmerker, selv om noen tullinger påstår at de ikke har noen.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.