Gå til innhold

Appen Mattilbud - Tilbakemeldinger? :)


Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har utviklet applikasjonen Mattilbud (www.mattilbud.com) til iOS og Android.

Konseptet er: Finn alle matvaretilbud på alle matbutikker i hele Norge og vi tror kanskje dette kan passe inn her hos dere treningsmennesker :)

Vi ønsker å forbedre konseptet, og vi lurer på et par ting hva vi kan gjøre bedre slik at dere lettere kan finne de beste mattilbudene :)post-30249-14440962782845_thumb.png

1) Enkelheten i applikasjonen. Vi føler at det skal være veldig enkelt, dvs ikke diverse tillegsfunksjoner som kan virke stressende å bruke. Hvordan synes dere at det ser ut idag?

2) Det å søke på diverse varer kan være nyttig. Dette krever en god overhaling av tjenesten idag. Hva tenker dere om dette?

Tusen takk for eventuelle tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den er grei jeg ;) Har enda ikke brukt den så mye, men tenker det hadde vært bedre med automatisk sammenligning mellom butikkenes produktpriser elns.

Jeg tok meg tid til å bla gjennom butikklista og fant 400g sossiser på Bunnpris til 39,90,- og deretter fant jeg sossiser for 29,90,- pr kg på Rimi. Går selvfølgelig til butikken med best tilbud! Men jeg gidder ikke å finramse alle butikkene for hvert produkt jeg vil ha. Hadde vært kjekt og kunne ha sammenligning, eller produktsøk, som BadWolf sa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fine tilbakemeldinger :)

Janne: Coop obs er faktisk litt vanskelig, fordi deres tilbud varierer veldig fra sted til sted. Vi kommer snarest til å legge det til for Rogaland, men kun i Stavanger i første omgang, helt til vi kommer til en løsning som gjør at vi kan dekke flere lokale Obs-butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...