Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har utviklet applikasjonen Mattilbud (www.mattilbud.com) til iOS og Android.

Konseptet er: Finn alle matvaretilbud på alle matbutikker i hele Norge og vi tror kanskje dette kan passe inn her hos dere treningsmennesker :)

Vi ønsker å forbedre konseptet, og vi lurer på et par ting hva vi kan gjøre bedre slik at dere lettere kan finne de beste mattilbudene :)post-30249-14440962782845_thumb.png

1) Enkelheten i applikasjonen. Vi føler at det skal være veldig enkelt, dvs ikke diverse tillegsfunksjoner som kan virke stressende å bruke. Hvordan synes dere at det ser ut idag?

2) Det å søke på diverse varer kan være nyttig. Dette krever en god overhaling av tjenesten idag. Hva tenker dere om dette?

Tusen takk for eventuelle tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26230-appen-mattilbud-tilbakemeldinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At ingen hadde tenkt på dette før?! Litt synd at dere kaller appen mattilbud, da dere ikke kan implementere andre kategorier for klær og elektronikk i framtiden? Ryddig og enkel oversikt over de forskjellige butikkene. (y) Blir å bruke appen :)

Synes den er grei jeg ;) Har enda ikke brukt den så mye, men tenker det hadde vært bedre med automatisk sammenligning mellom butikkenes produktpriser elns.

Jeg tok meg tid til å bla gjennom butikklista og fant 400g sossiser på Bunnpris til 39,90,- og deretter fant jeg sossiser for 29,90,- pr kg på Rimi. Går selvfølgelig til butikken med best tilbud! Men jeg gidder ikke å finramse alle butikkene for hvert produkt jeg vil ha. Hadde vært kjekt og kunne ha sammenligning, eller produktsøk, som BadWolf sa ;)

Annonse

Takk for fine tilbakemeldinger :)

Janne: Coop obs er faktisk litt vanskelig, fordi deres tilbud varierer veldig fra sted til sted. Vi kommer snarest til å legge det til for Rogaland, men kun i Stavanger i første omgang, helt til vi kommer til en løsning som gjør at vi kan dekke flere lokale Obs-butikker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...