Gå til innhold

UiN, UiT?


Isa24

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vil vekk fra byen min!!

Neida, men altså, jeg studerer 1året på Universitetet i Stavanger, og trives i grunn, men jeg har veldig lyst å studere utenbys etter dette året.

Ønskene mine, hvis jeg bestemmer meg for å dra, er enten UiN eller UiT. Noen som har erfaringer/anbefalinger?

Studerer sykepleie :)

Takker så meget for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trives i Stavanger, og ikke vet helt hvorfor du vil til UiT eller UiN vil jeg fraråde deg dette, du kommer til å gå på et kraftig smell. Det eneste som er interessant der oppe er kanskje litt fjell og natur, eller så er det ingenting som er bedre der oppe enn de større byene med et universitet/høyskole.

Hvorfor har du ikke vurdert Bergen, Oslo eller Trondheim? Første og sistnevnte er kjent for å ha et veldig godt studentmiljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger du videreutdanning, eller vil du bare bytte midt under en utdanning? Om du er midtveis i sykepleier utdanningen din vil jeg anbefale deg å gå ferdig i Stavanger.

Det er under en utdanning ja, er enda bare 1åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trives i Stavanger, og ikke vet helt hvorfor du vil til UiT eller UiN vil jeg fraråde deg dette, du kommer til å gå på et kraftig smell. Det eneste som er interessant der oppe er kanskje litt fjell og natur, eller så er det ingenting som er bedre der oppe enn de større byene med et universitet/høyskole.

Hvorfor har du ikke vurdert Bergen, Oslo eller Trondheim? Første og sistnevnte er kjent for å ha et veldig godt studentmiljø.

Hvorfor en smell? Jeg ønsker meg bare bort herfra en periode.