Gå til innhold

vondt i skulder av brystøvelser


rsagneskar

Anbefalte innlegg

Er vel tilnærmet ingen som har 1000kr/t med diplomet fortsatt varmt fra printeren. Startlønn ligger på 220-240kr/t, og øverste trinn på Elixia/Sats er 550kr/t. Naturligvis annerledes om man har eget foretak. Tar poenget, men dog.

Hva PT'en sitter igjen med aner jeg ikke, trodde de jobba selvstendig og fikk hele kaka selv. Satt selvfølelig ting litt på spissen, men synes 600-1000 kr/timen er veldig vanlig og en ganske frisk pris for tilnærmet ingen utdanning. Når det er sagt så er det markedet som styrer, og om folk er villige til å betale skjønner jeg at man ikke går lavere. Synes også det er en god investering for mange folk, så jeg skal ikke klage for mye. (Blir bare litt frustrert at en med et par uker kurs er dyrere enn meg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva PT'en sitter igjen med aner jeg ikke, trodde de jobba selvstendig og fikk hele kaka selv. Satt selvfølelig ting litt på spissen, men synes 600-1000 kr/timen er veldig vanlig og en ganske frisk pris for tilnærmet ingen utdanning. Når det er sagt så er det markedet som styrer, og om folk er villige til å betale skjønner jeg at man ikke går lavere. Synes også det er en god investering for mange folk, så jeg skal ikke klage for mye. (Blir bare litt frustrert at en med et par uker kurs er dyrere enn meg ;) )

Hehehe, den ser jeg!

Ett klipp på én hel time koster alt fra 600-1000kr etter hvilket senter det er. På en startlønn sitter da PT'en igjen med 220-240kr og opp til 550kr for enkelte kjeder der man er ansatt. I kjeder som Fresh Fitness og Evo er man en selvstendig næringsdrivende PT som "leier plass" på senteret for en fast sum i måneden og får en større del av kaka enn de ansatte gjør, men da uten de fordeler man som ansatt har. Her kan man også i større grad bestemme pris selv, men tror det også finnes et tak på pris her også.

(Ferdig med off topic nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tråkker sikkert noen på føttene her, men et 3-4 ukers kurs og 45000 i studieavgift må være en av de enkleste veiene til 1000 kr/timen som finnes...

Ja om du har muligheten til å studere der du bor, jeg ble pendlende til og fra Trondheim fordi dem ikke hadde kurs her oppe og da kan du få legge på en del. At man får 1000 kr pr time jaja da må du vise meg den PT, som nevnt i tråden her sitter man kanskje igjen med 220-240 pr kunde. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...