Gå til innhold

Operation White November


Magnus87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke litt mye bicep og tricep? Eller?

Har hatt tanken på å fjerne en bicep øvelse og heller ta inn noe benpress igjen, men har lett til å falle tilbake når man har gjort det samme så lenge ^^

jeg går og ca 6km hver dag til og fra jobb, så får en del "ben trening" der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fullkroppsprogram 4-7 ganger i uken bør ikke være det samme oppsettet hver gang. Et program er også mer enn øvelser. Antall sett, reps og intensitet er nødvendige parametere for å kunne vurdere om programmet er bra.

jeg går og ca 6km hver dag til og fra jobb, så får en del "ben trening" der

Å gå 6x2 km hver dag er kjempebra for helsen, men det gjør veldig lite for styrken i beina dine. Vil sterkt anbefale å ta med knebøy i programmet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tren bein! Det er få ting som er mer turnoff enn en veltrent overkropp med stilker til bein! Og så får menn som trener mye knebøy jææævlig fin rumpe<3

Ironien i dette er at jeg har fått en del komplimenter for rumpa, men aldri for overkroppen :p Men ja, noe bein skal definitivt inn i hver treningsøkt, hjalp veldig å bare skrive ned hva man faktisk gjorde istedetfor å bare ha det i hodet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel føye min stemme til konsensusen; veldig mye direkte bi/tricepsarbeide i forhold til beina, å gå gir deg nada trening for beina (med mindre det er opp en hoppbakke med 30kg i sekken og en sinna brunbjørn i hælene), knebøy burde absolutt vurderes.

Hvor mye løfter du i mark? Hvordan er teknikken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...