Gå til innhold

Samboer mener at..


pokkumon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vom er vom - øl eller ei.

:)

En kan til en viss grad holde den inne eller velge å slappe av og la den henge godt over beltespenna.Vommen blir ikke mindre av å holdes inne. Kanskje opparbeider han en viss styrke i muskulaturen inni og under vommen - og det vil hjelpe til med å holde den bedre "på plass", men vom er fortsatt vom.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde inn magen hele tiden, fører til at man ikke får "ølvom"?

Han mener at siden han holder inn magen hele tiden, har han ikke utstående mage. Hvis han ikke hadde gjort det, ville magen hans vært mye større...

Hva mener dere?

Denne skjønte jeg ikke. Det er nøyaktig like mye fett på magen om du holder den inn eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener og huske det var en sak for hønn lenge siden om att viss man gikk og strammet magemuskelen ca hele dagen så trena man magemusklene(no shit sherlock :p) så kanskje det han driver og tenker på, og ja om han holder inne magen så har han jo ikke magen synlig, men den er jo fortsatt der om han glemmer seg engang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde inn magen hele tiden, fører til at man ikke får "ølvom"?

Han mener at siden han holder inn magen hele tiden, har han ikke utstående mage. Hvis han ikke hadde gjort det, ville magen hans vært mye større...

Hva mener dere?

Jeg tenker at han i teorien har utstående mage siden den vil stå ut når han slapper av eller er dau, men siden han fysisk holder den inne så har han det i praksis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør man det til en vane begynner man å "puste" med brystet noe som videre fører til manglende buk trykk og svake magemuskler som da visstnok kan føre til dårligere støtte for rygg/korsrygg. Dette ifølge kiropraktoren min.

Man skal være riiimelig immobil før muskelatrofi hemmer respirasjonsmuskulaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On a somewhat related note.. hvor svær mage er det vanlig å få når man slapper av? Jeg føler meg på ingen måte feit. Hadde jeg gått ned 5'ish kg hadde jeg vært fornøyd, og noe mer enn 10 tror jeg ikke det hadde vært mulig for meg å miste uten at det gikk grovt utover styrke og slikt. Alikevel ser det ut som om jeg er 7-8 måneder på vei når jeg slapper av og slipper ut magen. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On a somewhat related note.. hvor svær mage er det vanlig å få når man slapper av? Jeg føler meg på ingen måte feit. Hadde jeg gått ned 5'ish kg hadde jeg vært fornøyd, og noe mer enn 10 tror jeg ikke det hadde vært mulig for meg å miste uten at det gikk grovt utover styrke og slikt. Alikevel ser det ut som om jeg er 7-8 måneder på vei når jeg slapper av og slipper ut magen. o_O

Når man spiser solid med mat og i tillegg har fylt opp magesekken gjennom dagen, så blir man seendes litt gravid ut ja.

En uke med kaloriunderskudd og lite mat derimot, så blir det noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke overbevist om at han hadde vært "feitere" hvis han ikke hadde holdt inn magen.. Fett er jo fett! Forsvinner jo ikke.

Om jeg holder inn magen, er det jo fortsatt fett der. Dog ser det jo bedre ut hvis man såklart holder inne magen hele tiden.

Men det var da at det liksom skulle utgjøre en forskjell!

Tror ikke jeg hadde blitt tynnere, hvis jeg skulle begynt å holde inn magen hele tiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On a somewhat related note.. hvor svær mage er det vanlig å få når man slapper av? Jeg føler meg på ingen måte feit. Hadde jeg gått ned 5'ish kg hadde jeg vært fornøyd, og noe mer enn 10 tror jeg ikke det hadde vært mulig for meg å miste uten at det gikk grovt utover styrke og slikt. Alikevel ser det ut som om jeg er 7-8 måneder på vei når jeg slapper av og slipper ut magen. o_O

Samme her.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør man det til en vane begynner man å "puste" med brystet noe som videre fører til manglende buk trykk og svake magemuskler som da visstnok kan føre til dårligere støtte for rygg/korsrygg. Dette ifølge kiropraktoren min.

Man skal være riiimelig immobil før muskelatrofi hemmer respirasjonsmuskulaturen.

Det som er hvis ikke magen pustes ordentlig med kommer det ikke nok oksygen helt ned til alveolene i lungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...