Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er umulig å ikke bli glad i deg. Så da må jeg få deg til å hate meg, slik at det går opp i opp! :thumbsup:

Nååååååwww :wub:

Haha, jeg tror faktisk ikke du er så slutty som du ofte fremstår som:thumbsup:

Nei det er jeg nok ikke, om det er slutty jeg fremstår som :p

Hahahah

Er en grunn til at jeg er Fristerinnen i koret, ikke ligge-rundterinnen ;)

Det nytter ikke å ha ett forhold der den ene parten hele tiden gir uttrykk for at "jeg er den heldige i forholdet. Forstår ikke hvorfor han/hun ikke finner noen mye bedre."

Et forhold der begge føler de er heldige derimot er helt fantastisk. :)

Annonse

Haha, heldigvis er dere like søte som dere er oppmerksomhetssyke:D

I grunnen ikke så oppmerksomhetssyk, det bare faller meg veldig naturlig å få litt fra tid til annen. Men det er jo faktisk deres skyld at jeg får det, ikke min ;P

Annonse

haha,vel, ja, du har helt rett :p

Jeg formulerte spørsmålet litt feil da.

Men satser på at der ute er det mange som ikke gidder å ligge med folk som de ikke har noe spesiel på gang med. Og tippper det er ikke mange som lever på one night stand greier :p

Jeg syns bare at det er sååååå synd en å ikke kan dele sin veltrent og sunn kropp med noen. Men sånn er det bare å være singel, for min del :p

Jeg har ett spørsmål,særlig til de som har vært single på lenge: Hvordan takler dere å leve i sølibat på så lenge?

Sølibat?!

Like really... Er det noe som heter det lenger? Singellivet er ensbetydende med å kunne gjøre som man vil.og ikke minst velge hvem man vil gjøre det med :D

Jeg vil forresten anbefale meg selv som kjæreste. Jeg er relativt kul, hadde sett ganske hot ut om jeg ikke hadde vært så feit, jeg vet hvordan jeg skal behandle en dame OG har blitt truffet av lynet. Er ikke dette en uslålig kombo så vet neimenn ikke jeg!

haha,vel, ja, du har helt rett :p

Jeg formulerte spørsmålet litt feil da.

Men satser på at der ute er det mange som ikke gidder å ligge med folk som de ikke har noe spesiel på gang med. Og tippper det er ikke mange som lever på one night stand greier :p

Jeg syns bare at det er sååååå synd en å ikke kan dele sin veltrent og sunn kropp med noen. Men sånn er det bare å være singel, for min del :p

Det er forskjell på det å hive seg fra seng til seng og det å leve i sølibat. Det finnes en del nyanser mellom der som det går helt fint å leve med. Det være seg på egenhånd eller med en eller flere partnere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...