Gå til innhold

Hva hører du på NÅ?


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fullstendig dilla på F**kmachine Malente Remix av The World Domination (fant den ikke på youtube). Det er absolutt ikke passende, både tittel- og kjønnsmessig, men jeg har hatt denne sangen på spillelisten jeg trener etter en stund nå ;-)

Ellers hører jeg på dette:

Wannabee

Hørte på F**kmachine, ble litt for mye av det gode. Men fet blogg, creds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Annonse

Aiaiai. Ska vi fullstendig ødelegge temaet i tråden her og virke som en voldsomt pretensiøs type uten egentlig noen ordentlig sans for musikk? Ja! Ja, det skal vi!

http://www.youtube.com/watch?v=v8Zci-3ZvYg

(hvis det er noen trøst, så er det vel fordi jeg sånn halvveis skal hjelpe ei som skal opptre som Christine i sangen... og da må jeg nesten kunne sangen ordentlig sjæl :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai. Ska vi fullstendig ødelegge temaet i tråden her og virke som en voldsomt pretensiøs type uten egentlig noen ordentlig sans for musikk? Ja! Ja, det skal vi!

http://www.youtube.com/watch?v=v8Zci-3ZvYg

(hvis det er noen trøst, så er det vel fordi jeg sånn halvveis skal hjelpe ei som skal opptre som Christine i sangen... og da må jeg nesten kunne sangen ordentlig sjæl :p )

Den sangen er jo fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :love: Ikke den versonen, vel og merke, men i den nye filmen er den fin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Det blir litt sånn smak og behag.

Gerard Butler har en kulere og råere stemme, men Karim er en overlegen sanger og er mer tro mot karakteren.

(ikke nødvendigvis Butlers feil, da det har kommet frem hvordan han ville spille rollen mens regissøren ville at han sku spille mer på ungpikehjertene ;) )

(men kjenner jeg blir irritert over Karims aksent... det bare skurrer at det er så dårlig engelsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Det blir litt sånn smak og behag.

Gerard Butler har en kulere og råere stemme, men Karim er en overlegen sanger og er mer tro mot karakteren.

(ikke nødvendigvis Butlers feil, da det har kommet frem hvordan han ville spille rollen mens regissøren ville at han sku spille mer på ungpikehjertene ;) )

(men kjenner jeg blir irritert over Karims aksent... det bare skurrer at det er så dårlig engelsk)

Det er jeg helt enig i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...