mimmi83 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Med lite karb og mye protein.? Ønsker vekt nedgang men føler jeg ikke har overskudd og energi. Har 2 tette småbarn. Så lurte på om dette er noe? Trener ikle på aktiv men går turer med vogn de dagene elste ikke er syk. NOEN TIPS TIL MEG? Liker ikke fisk og leverpostei og ammer nå så d går lite i frukt og grønt. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Spørs hva du mener med gunstig. For å gå ned i vekt må du spise mindre enn du forbrenner. Det er så enkelt! Du vil ikke får mer energi fra en 200 kcal proteinbar enn fra en skyr og en banan for eksempel. Når det skal sies så er proteinbarer noe jeg koser meg med en gang i blant, men ikke har i kostholdet mitt til vanlig. Mange barer har veldig mange rare tilsetningsstoffer + at de er grisedyre. Spis heller vanlig mat og prøv å lag ting fra bunnen av Egg, kylling, skyr, cottage cheese, svin og lettost er supert! longcat og CelineMaria 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Affi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Veldig mange proteinbarer har et høyt sukkerinnhold og jeg anbefaler på det sterkeste å holde deg til blodsukkerstabil mat! Gode tips i svaret over meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CelineMaria Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Enig med de over, men når det er sagt: har du veldig dårlig tid eller få andre løsninger tilgjengelig, ikke tid eller lignende så er proteinbarer supert. Du får i deg protein og det er enkelt. Dyrt ja, sukker ja, men innimellom er det lov, og det er veldig mye bedre enn annen chips/sjokolade/bolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Enig med de over, men når det er sagt: har du veldig dårlig tid eller få andre løsninger tilgjengelig, ikke tid eller lignende så er proteinbarer supert. Du får i deg protein og det er enkelt. Dyrt ja, sukker ja, men innimellom er det lov, og det er veldig mye bedre enn annen chips/sjokolade/bolle Enig med dette utsagnet er jeg også. Men proteinbarer skal ikke være første prioritet mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Proteinbarer er godteri med litt ekstra protein. Spør deg selv hvor gunstig det er å spise en firkøver hver dag, så har du svaret på hvor gunstig det er å spise en proteinbar like ofte Eliza 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Proteinbarer er godteri med litt ekstra protein. Spør deg selv hvor gunstig det er å spise en firkøver hver dag, så har du svaret på hvor gunstig det er å spise en proteinbar like ofte Jeg må si meg litt uenig her. Noen proteinbarer har omtrent like mye sukker som en vanlig firkløver og er derfor nærme å være godteri, men f.eks atkins-barene og questbarene har svært lite eller ikke noe tilsatt sukker. Disse bør ikke erstatte måltider eller være den største/eneste kilden til protein i kostholdet, men om man er på farten/ønsker å kose seg litt ekstra så er proteinbarer et godt alternativ, mener jeg Sunnogfinmedvin og Kari 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timich Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Lag heller dine egne proteinbarer. Dritgode:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedbird Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Quest nutrition lager noen barer som er forenelig med lavkarbodietter: http://www.iherb.com/Quest-Nutrition Noen av dem er også uten sukkeralkoholer, men de er ikke helt fri for kunstig søtning. De smaker ganske godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 [Kommer litt an på. Er du (som meg...) veldig sjokoholiker, er det jo greit å kunne unne seg. Jeg har brukt slike barer mens jeg går ned i vekt og har ikke hatt noen problemer ifh til vektnedgang. Men det er jo matte;kalorier ut vs kalorier inn. Får du plass til det i ditt daglige inntaket, ser jeg ikke at det er ille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 gunstigere enn sjokolade mener jeg. gir bedre metthetsfølelse og innholder færre kalorier , finn sorter med lite sukker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 gunstigere enn sjokolade mener jeg. gir bedre metthetsfølelse og innholder færre kalorier , finn sorter med lite sukker. Bedre enn sjokolade (på grunn av proteinet), men ikke i nærheten av mat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabelle Nathalie Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lag heller din egen mat, (altså egene barer) da vet du nøyaktig hva du gir til kroppen. Og det er enklere å følge kostholdet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ta deg en twix-sjokolade og en proteinshake, omtrent samme nytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Med lite karb og mye protein.? Ønsker vekt nedgang men føler jeg ikke har overskudd og energi. Har 2 tette småbarn. Så lurte på om dette er noe? Trener ikle på aktiv men går turer med vogn de dagene elste ikke er syk. NOEN TIPS TIL MEG? Liker ikke fisk og leverpostei og ammer nå så d går lite i frukt og grønt. :/ Ammer du skal du passe på at du får i deg nok, næringsrik mat slik at spebarnet får i seg det som trengs for å utvikle seg. Tror ikke dette er tiden til å begynne på en proteinbardiett! StokkelandFastForm kan mer om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.