Gå til innhold

Jeg trenger MOTIVASJON !!!!


Nina Kristin

Anbefalte innlegg

Nå må jeg krype til korset........... Jeg har IKKE trent denne uken :o

Jeg har ikke hatt motivasjon nok til å dra rompa mi den km til trening's senteret.. Det er så latterlig dumt av meg. Men, så har jeg vært litt små forkjølet og, så formen har vel ikke vært helt der oppe! :)

Men på Mandag er det ingen kjære mor, da MÅ jeg komme igang igjen!:)

Så hvis noen har litt ekstra motivasjon å sende over, så rar jeg gjerne imot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå til youtube.

der skriver du "CT Fletcher" i søkefeltet.

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår/sommer hadde jeg 5-6 økter i uka og folk kommenterte ofte på hvordan jeg klarte det og om ikke dørstokkmila tok kverken på meg. (Standard)Svaret mitt ble at "Om jeg hadde brydd meg om dørstokkmila så hadde jeg aldri kommet meg av gårde". Så om du er på leit etter motivasjon for å komme på trening så finner du fort grunner for å ikke dra.

Kom deg på trening når du skal, ikke la ting som en dårlig dag, latskap eller andre uviktige ting stoppe deg! Sykdom og skader er jo så klart noe helt annet, men ikke finn på ting for å være hjemme. Ikke tenk på om du skal eller ikke. Har du i det hele tatt tenkt tanken på å dra, jo, da drar du. Ferdig med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det også handler om å ha et formål med treningen og en plan. Skriv ned alle grunnene til hvorfor du liker å trene og ta den frem når det passer deg.

Trente ikke i det hele tatt i sommer (heeellooo bodyfat, welcome back...) og når jeg begynte på skole igjen utsatte jeg treninga og kostplanen med unnskyldninger som "jeg får så lite overskudd at det går utover skolen, jeg kommer til å stryke på eksamen" osv. Så innså jeg at jeg kommer til å stryke uansett så jeg kan like gjerne trene og ha det fint i tillegg. Og så kom jeg på grunnene til hvorfor etterhvert. F. eks; 1) jeg får en jevnere døgnrytme noe som igjen fører til at jeg ikke blir psm bitch fra helvete 2 uker i måneden. 2) Jeg spiser bedre. 3) reduserer angst og depresjoner. Og så liker jeg kontakten jeg får med kroppen. Anyhow, finner du sånne grunner, er det enklere å ikke velge bort trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...