Gå til innhold

shickabang

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om shickabang

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 10. juni 1984
  1. Hvordan ser en normal treningsuke ut for deg?
  2. Her om dagen var det to bros i fri utfoldelse på markløft, som gjorde sport i dælje stanga i gulvet etter 2 - 3 reps. Det avslutta hvert sett med en classy high-five i tillegg!
  3. Jeg mener å ha lest at nikoting generelt har en negativ påvirkning på oksygenopptak? Noen som kjenner til det?
  4. Gode tips! Jeg var litt "dum" å var på løpetrening både fredag og lørdag, men det virker som det ble noe værre av det. Jeg har dog forsøkt litt google-tips i mellomtiden, og skal definitivt teste eksentrisk tåhev. Spiller for Eidsvoll 1814s
  5. Jeg har slitt lenge med samme type vondt på knebøy. Dette skyldes både skade i venstre skulder samt generell dårlig mobilitet i skulderleddene. Jeg merket forbedring ved å kjøre dynamisk oppvarming i tillegg til skulderspesfike øvelser for å øke styrke og mobilitet. Sjekk ut f.eks: Fungerte supert for meg
  6. Heisann, Jeg tror jeg har fått strekk på baksiden av leggen mellom den store leggmuskelen og ankelleddet. Smerten oppsto ved hurtighetstrening på amerikansk fotballtrening, og jeg kan fremprovosere smerte ved å gjøre type tåhevsøvelser, løping og nedbremsing fra løp. Jeg er usikker på om det kan være akilles eller annen muskel, og lurte på om noen har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt denne, opptrening, og evt. generelle tips om strekk! På forhånd takk for alle svar.
  7. Heisann! Jeg er på utkikk etter en god foam roller. Enten om noen har liggende som de vil selge eller peke meg i riktig rettning. Har sett på Ebay og Amazon, mye dill dall. I tillegg trenger jeg strikker, primært til å ha rundt beina i f.eks. knebøy. Takker for svar
  8. Kom over dette bilde på Reddit for en tid tilbake, tenkte det var en interessant illustrasjon som man kan slå i bordet hvis noen mener sunn og ikke minst god mat er dyrt:
  9. Tacokylling med grønnsaksmos! Til 2 - 3 porsjoner trenger du: 4 stk kyllingfilet naturell 1 hel brokkoli 1 hel blomkål 3 - 4 store gullerøtter Tacokrydder 3 - 4 fedd hvitløk 1 rød chili Gjør som følger: Kutt kyllingfiletene i store terninger Stek disse på medium varme til de er gjennomstekt Finhakk hvitløk og chili Bland sammen kylling, tacokrydder, hvitløk og chili i pannen/gryte Tilsett litt vann La dette småkoke i noen minutter Grønnsakene kokes møre, og moses med stavmikser. Smak til med salt, pepper og ønsket krydder. Bruk gjerne ett par spiseskjeer med salsa
  10. Har jeg ikke tenkt på faktisk! Men nei, ved nærmere ettertanke så gjør jeg nok ikke det.
  11. Har kjørt lavkarbo flatt i 4 måneder før jeg gikk over til PSMF forrige uke (for å bli kvitt siste bolk med kroppsfett) - Opplevde da sporadisk svimmelhet, men har vært mer fremtredene siste uken. Får se om det ikke gir seg i løpet av uken, så stikker jeg evt til legen en tur (som sikkert kommer til å legge ut om hvor "farlig" PSMF er)
  12. Tar allerede dobbelt tilskudd av multivitaminer + Omega3. Har forhørt meg litt med bekjente som er helsepersonell, og de var inne på f.eks blodtrykk. Men jeg ser strengt tatt ikke hvordan PSMF skal påvirke blodtrykket i den grad?
  13. Er inne i uke 2 av PSMF nå, men en liten oppkarbing i helgen som var. Krever som du nevner litt viljestyrke, men med tanke på hvor fort resultatene kommer av PSMF så er det absolutt et veldig godt alternativ for å bli kvitt siste rest av flesket!
  14. Er på uke 2 av PSMF nå. Hadde en oppkarbing i helgen som gjorde godt og er nå inne i dag 2 av uke 2. Har merket at jeg fort kan bli svimmel og har litt hodepine. Noen som har noe gode innspill på hva dette skyldes? Er nøye på hydrering og spiser etter forholdene veldig riktig. Takker for svar.
×
×
  • Opprett ny...