Gå til innhold

Tapatalk. Forum app for iPhone og Android


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Flere medlemmer har spurt etter Tapatalk support i forumet så nå er det altså på plass :)

Dette er en app som gjør det enklere å bruke forskjellige forum på iPhone og Android.

http://www.tapatalk.com/mobile.php

er for meg at dette er kjekt for å logge fra trening. Det er også mulig å kjapt ta bilder med kamera som man legger til i poster.

Appen finner dere ved å søke på "Tapatalk" i appstore. Når den er installert søker man på "Fitnessbloggen" inne i programmet. Appen koster 22kr på iPhone som går til utvikleren av den.

post-1-14440825703926_thumb.png

Gi beskjed hvordan det funker, og om det er noe feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg installerte akkurat GymRat og sendte spørsmål om eksportmuligheter der - om jeg får det blir det nok logging via vanlig PC uansett, men kjekt å ha muligheten fra telefon/pad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor jeg skal putte den, og gidder ikke lage en ny tråd. Men, er det bare meg som ikke får lastet opp bilder fra iphonen:)? Hvordan kan jeg ordne så jeg klarer det:)?

Syns forresten du gjør en fantastisk jobb med siden Espen! Fortjener masse skryt:)

Jeg fikk det til å virke. Last opp bildet mens du skriver et innlegg, deretter velg "inline" for å få opp link til bildet i posten.

Ser ut som man kan ha maks ti bilder, vet ikke om det er per post eller totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...