Gå til innhold

Hvilken type treningssko har du??


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEg har faktisk brukt en type dansesko:p

S00FREE1_1.jpg

Skoen er elastisk, splitsåle og sålen er veldig tynn, så du har føling med underlaget og god kontakt, uten å gå barfot.

Nå har jeg brukt disse fordi jeg hadde dem i hus når jeg begynnte:p Kjøper ikke dansesko for styrketrening, nei, men de er ikke så dumme;) Noen mener de minner om klatresko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var disse i størrelse? Har funnet på youtube til fin pris, men usikker på hvilken størrelse jeg skal kjøpe! Bruker 42,5 til vanlig :)

godt spm, mener å huske dt er ca normal str.....men blei jaggu litt usikker her....kjøpte de i sommer! Så jeg skal ikke si noe sikkert.....DERE andre?:eek:Husker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Kenneth Vassli

Jeg trener faktisk i en inne sko.

Frank shorter rebell III.

Om det er noen som passer seg godt for styrke vet ikke jeg, men synes ikke de er så ille jeg da :) Nesten gratis var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...