Gå til innhold

Anders93

Medlemmer
  • Innholdsteller

    49
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Anders93

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 17. feb. 1993

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hva er questbars? Er det noe for oss som er på diett og skal ned i vekt (evt. alternativ til lørdagsgodt?)
  2. Fantastisk! fortsett gjerne å legge ut oppskrifter! slår meg gjerne løs på en av disse hvis jeg blir litt godtesyk i helgen!
  3. Den er god! må nesten først finne ut om jeg klarer baseøvelsene som er i SS før jeg evt. må tenke på å finne meg et annet treningsprogram. Som sagt skal jeg trene med en i morgen som har litt peiling, og forhåpentlighvis kan han kanskje filme meg så dere kan se på teknikken min. Hvilken kamera vinkel er best å se på markløft og knebøy ifra? forann eller fra siden? God påske!
  4. Hei! har ingen planer om å bytte treningsprogram! skal holde meg til starting strength til jeg stagnerer, og evt. etter å ha trent med starting strength i ca 3mnd kan jeg blande inn starting str med cazorla´s treningsprogram? takk for innspill! Hei! skal trene med en som har trent baseøvelser et par år i morgen! så han skal se på teknikken min, og hvis ikke han har noe godt forslag kan han jo filme meg når jeg utfører øvelsene, også kan jeg poste video her
  5. God dag, Cazorla! Jeg synes treningsprogrammet ditt høres meget spennende ut og liker øvelsene du tar opp. Hvis jeg ikke tar feil så er ditt treningsprogram ett fullkroppsprogram? (håper jeg ) Jeg vurderer sterkt og prøve meg på programmet ditt, men har noen problemer med det og det er at jeg ikke klarer å gjennomføre noen av øvelsene du har der. Dette gjelder da spesielt pull ups og chin ups. et annet spørsmål jeg har til treningsprogrammet ditt er om jeg feks kunne byttet ut benpress med knebøy? God påske, sjef! Hei! og takk for svar! Nei, har ikke det samm
  6. Hei! sliter litt med teknikken innenfor markløft og benkpress. Håper jeg kan få noen verdifulle tips utenom at jeg har noe video å by på. Har nettopp fullført en uke med starting strength, og er en nybegynner innen styrketrening. problemene er som følger.. Markløft: Under markløft føler jeg at jeg gjør alt riktig helt til jeg skal tilbake til start posisjon. Når jeg skyter hofta ut og bøyer meg ned med stanga så går det ene kneet mitt "innover" mot det andre kneet mitt. Som at jeg på en måte bøyer det innover? Kjører jeg da med for høy vekt? (50kg og nybegynner) Benkpress:
  7. Hei igen! Nå som uken nærmer seg slutten, har jeg selvfølgelig vært på vekta i dag, og så da at jeg hadde gått opp en kilo! Har trent styrke mandag og onsdag (og skal trene etterpå), men jeg tviler at det er muskler som har lagt seg på! Jeg personlig mener at jeg ikke har spist for mye iht. hvor mange kcal jeg skal ha i meg, og jeg lurer på hva dere synes om styrketrening blandet med kardio? Treningsforslag: Mandag: Styrke Tirsdag: Spinning Onsdag: Styrke Torsdag: Styrke Fre-Søn: Res. (blir vanskelig for meg å trene i helgene, men har mulighet noen helger og enkelte f
  8. idag har jeg spist følgende: Frokost: YT Smoothie (tom for havregryn ) Lunsj: Kyllinglår med potetmos TRENING Middag: 400G kyllingkjøttdeig m/krydder bør jeg da ta en proteinshake etterpå? eller har jeg fått i meg nok?
  9. Hei! pleier å ta shaken på kvelden før jeg legger meg, så den blir på en måte en erstatter for kveldsmaten:LOL: men takk for info!
  10. Takk! den skal jeg huske på og se nærmere på! (y)
  11. er denne noe å anbefale til å kun lage shake av å?
  12. H: 173 V: 76 håper på rask fremgang!
  13. Da var økten for idag ferdig trent! Her er trenings "loggen" Oppvarming: Dynamisk ca. 10min Benkpress: 5x3 - 30kg / 4x1 35kg (klarte ikke mer enn dette, noe som er flaut! men følte også at selve benkpressen ble dårlig gjennomført:unsure: Knebøy: 5x5 med kun stang (for å få teknikken til å sitte) snakket også med en erfaren løfter som tok knebøy siden av meg, som sa at teknikken min var riktig (spurte) Markløft: 5x1 med 40kg (må øve meg mer på markløft, syntes den var vanskeligere å utføre enn knebøy) Dips: klarte ikke en engang.. Jeg skal da neste gang trene skul
  14. Morn igjen! Ja, skal trene lett mandag og onsdag denne uka, og tenker at i knebøy skal jeg kun bruke stanga som vekt og i markløft og benkpress så starter jeg med stang + 10-15kg. Føler jeg at jeg ikke får til teknikken helt med knebøy, så vil jeg kanskje prøve meg på goblet squat for å få teknikken til å sitte bedre. På fredag så skal jeg bli med en kompis som skal se på teknikken min og justere meg. Han har drevet med styrke en stund nå, og skal vist ha teknikken på dette
×
×
  • Opprett ny...