Gå til innhold

Jonny bygger gym!


Draug

Anbefalte innlegg

+-Hei!

Driver å sysler med å bygge en liten oldskool gym på 25m2.

En god kamerat av meg fikk tak i ett treningsrom som skulle fjernes og kjøpte hele sulamitten og satte det hos meg, ikke ille for meg det :)

Kommer til å legge ut bilder her på fremgangen :)

Er på utkikk etter gummimatter, helst så billig som mulig. For øyeblikket så er dette en low cost build :)

IMG_1546_zps8cb148f9.jpg

IMG_1529_zpsde1b1c67.jpgIMG_1530_zps0a2012d1.jpgIMG_1531_zps7692c26f.jpg

Mere bilder kommer senere :)

Mvh

Ole J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Følger denne, Skal ha meg et "mini-gym" selv når jeg flytter (om det er egnet rom i huset/garasjen).

Tipper det kommer frem mye lurt her :)

Ja, er så heldig å jobbe på en trelast, så har tilgang til ganske mye.

Det som er planlagt i fremtiden her et apparat hvor man kan kjøre Nordic hamstrings, aka glute ham raise, av mangel på ribbevegg eller apparat så snekrer jeg et med noe avkapp og rundstokk.

Ikke mye som har skjedd idag grunnet møkkavær, fikk tatt inn utstyret før tordenværet kom.Regner med at jeg får gjort litt mere imorgen, skal legge gulvet diagonalt nå som jeg er ferdig med markløft området helt bakerst på bildet. På høyre side så blir det satt opp en god gammeldags squat-rack og stativ med noen hundre kilo frivekter. venstresiden vil bestå av benkpress og annet hjemmesnekra snacks.

Er 2 bærevegger i garasjen, resten skilles av til andre rom så må ta hensyn, litt uflaks hvis hele veggen skulle falle av når man lemper på squatn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hadde noen flere bilder faktisk.

IMG_1538_zpsd4cc8ca8.jpg

IMG_1545_zps71ef5397.jpg

Som dere ser så er markløftområdet lagt med 2"4 og 2"6, regner med at skal tåle påkjenningene, ved å legge det på den måten så er det også rettere å jevne ut gulvet.

Skal imorgen satse på å starte med å legge gulvet nedover til knebøyapparatet.

henger et hoppetau der, men det var visst til barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Skal følge med. Ikke glem flatskjermer, musikk og alt annet som gjør at man trives på gymmet og faktisk bruker det aktivt. Har hatt rack, vektstang og hantler hjemme i masse år, men det har blitt litt for lite brukt. :)

  1. Kaffetrakter
  2. Go`stol
  3. Anlegg
  4. Ventilasjon
  5. Må ikke glemme utstyret i gymmen :D

Kommer til å være en kompisgjeng som trener der og hvis det er noen utenom i nærheten som vil starte med å trene så er det en symbolsk sum på 150,- per måned og en tier til kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh , det ser digg ut ! , jeg vil å bygge min egen gym men så er det pengene som ikke strekker til , så får se med tiden :D

med prosjektet ditt , det blir sikkert BRA !! :D(y)

Blir noe bygging imorgen av diverse mockup apparater samt satser på å bli ferdig allerede på søndag, da blir det grand opening om 2 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...