Gå til innhold

Gutteklipp hos frisør.


væssen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro

Fet crewcut 4 life. Drit i de jævla hipstersveisene. Og siden det nevnes produkter så vil jeg skyte inn at min nye favoritt er nye Fudge greiene på H&M! Beste jeg har brukt, og prisen er fin. Et par kollegaer ble frelst etter de fikk prøve den og. Shit is legit.

Det er denne:

Matte+Wax+Fudge+Urban.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til alle gutta som skal klippes der ute. Har du en plan om hvordan du vil håret skal se ut men ikke vet hvordan du skal forklare: ta med bilde eller sammenlikn med en kjendis eller noe. (Litt vanskelig om du kun sier dom Beckham, for han skifter jo sveis oftere enn jeg går ut med søpla) Har vært frisør selv og min "spesialitet" var vel i grunn herreklipp. Kjørte aldri maskin med mindre gutta tryglet om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fet crewcut 4 life. Drit i de jævla hipstersveisene. Og siden det nevnes produkter så vil jeg skyte inn at min nye favoritt er nye Fudge greiene på H&M! Beste jeg har brukt, og prisen er fin. Et par kollegaer ble frelst etter de fikk prøve den og. Shit is legit.

Det er denne:

Matte+Wax+Fudge+Urban.jpg

Har den samme. Veldig god. Minner om Hair shaper faktor 2 jeg alltid brukte før i tiden, bare mye rimeligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioden før jeg tok maskinen i egne hender, pleide jeg som regel å sette meg i stolen og la tøysegutten med saksa synke tøysefingrene sine ned i hårmanken min og la han gjøre som han selv syntes var best; ikke ulikt at jeg fremdeles lar elektrikern min selv velge hvordan han vil legge opp kretser og ledninger om han må ordne ting i huset.

Lytte til erfarne fjellfolk,og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare deg nei, TS. Jeg hater håret mitt. Hver dag er en dårlig hårdag, men jeg har lært meg å leve med det. Jeg gikk med samme sveis i fra jeg var 10 til langt oppi 20-årene: 3mm på sidene og bak, litt lengre oppå "sånn at jeg kan rufse det med litt voks". I dag har jeg basically sveisen på bildet, og når jeg nå er hos frisøren blir det "samme som nå, bare kortere".

Jeg har hår som er så stritt at det er til å spy av, i tillegg så vokser det så teit. Det vokser rett ut på sidene, slik at jeg må enten ha det helt kort (sånn at jeg ser ut som om jeg prøver å være 19 igjen - über lame) eller så må jeg ha det såpass langt at det legger seg sånn tålig i hvert fall, for å unngå å se ut som en føkkings goomba på hodet.

goomba.jpg

Jeg skulle gjerne prøvd andre frisyrer, men med det håret mitt vil det kreve uhorvelige mengder med tid på badet hver morgen, trailerlass med alskens klin og gøgg, og siden jeg i tillegg fort svetter som en gris vil jeg bli tvunget til å leve et liv med voks i øynene.

Føkk hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...