Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle manualer som er tyngre enn 28 kg er også fjernet.

Bwaahaha, tilrettelegging for mosjonistene og pensjonistene much? Alle dem som vil "trene" med bosuballer og sandfylte plastmanualer? Som om det ikke er nok parfymeluktende, popmusikkspillende barnehager for voksne, med kaffebar og barnepass, fra før.

Nei, bytt til et treningssenter. (y)

Fortsetter under...

Bwaahaha, tilrettelegging for mosjonistene og pensjonistene much? Alle dem som vil "trene" med bosuballer og sandfylte plastmanualer? Som om det ikke er nok parfymeluktende, popmusikkspillende barnehager for voksne, med kaffebar og barnepass, fra før.

Nei, bytt til et treningssenter. (y)

Midt i blinken for jentene i Nike fra topp til tå som trekker kølapp på gynekologmaskinen. Vi andre er bare i veien.

Dra til Dragvoll eller Gløshaugen.

Jeg tror de har gjort det ulovlig fordi det leiligheter i etasjen under. Lite gjennomtenkt å ha treningssenter over leiligheter av dem som eier bygget...

Når det er sagt, så tror jeg ikke bråket blir borte av å nekte markløft og fjerne manualer over 28 kg.

Å dra til dragvoll eller gløshaugen vil ta så mye tid ut av dagen min at det ikke er en realistisk løsning.

Enig i at bråket ikke kommer til å bli borte. Når noen slipper en 28 manual så høres det veldig godt for å si det sånn.

Er en synd og skam hele greia

Annonse

Er dette sant? Flytter til Trondheim om en måned ca, og hadde jo egentlig planer om å trene på SiT siden det er superbillig, men må jo kunne trene markløft.. Er det noen andre bra senter som ikke koster en formue i mnd?

Du har muligheten til å trene på senteret på Dragvoll som medlem av SiT. Der har de ihvertfall en okei markløftplatting ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...