Pingrid Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 uff.. Håret! The story of my life! Jeg prøver å spare nå, men det er vanskelig når jeg våkner og ser ut sånn som jeg gjorde igår.. Har prøvd alt. Jeg har hår som bare har fått mer krøller med alderen/for hver unge og det driver meg til vannvidd. Tykt og uhamslig - så jeg barberte det like godt av for 2 år siden i håp om at det skulle være så fantastisk flott når det vokste ut igjen. Fantastisk hærlig å slippe å tenke på håret - men nå har jeg latt det vokse igjen og prøver å spare - for med halvkort hår kreves det masse masse styling og det gadd jeg ikke. B-vit, kur 1 g i uka, hårolje og ikke så mye produkter/verktøy er mine beste tips. Synes også at mitt hår blir finere om jeg ikke vasker det hver gang med shampo, kun masserer godt og evt tar i en kur/balsam i endene. 4321yawaworht 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-802975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenjing Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Luksusproblem kanskje, men skulle ønske håret vokste saktere .... og før folk blir sinna; det vokser like fort andre steder på kroppen, så det er et jævla styr Janne Bø Løtvedt 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-803083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisejenta Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Fez hvor kjøpte du frisørsaks? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-803676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg er ikke Fez, men har kjøpt på Feelunique. Search Results - feelunique.com Eh, det var da jysla lite og dyrt? Betalte under nok 200 for både saks og tynnersaks i et etui for noen år siden. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-803975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia75 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ta tiden til hjelp og ikke klipp det? Enten er jeg bare særdeles lite feminin eller så er det ting jeg ikke forstår når det kommer å få håret til å gro. Man MÅ jo klippe tuppene, uansett.... Ellers blir jo ikke håret spesielt fint, og hvor kult er det å ha langt hår når det ikke ser ut?! Så mitt beste tips er; gå til frisøren regelmessig og be om at KUN tuppene stusses, og kun det som må tas. Bruk gode produkter i håret (frisørprodukter), bruk en grovtagget børste eller kam, og prøv å ikke farge og bleke håret. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-804518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fez Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Fez hvor kjøpte du frisørsaks? Jeg kjøpte min på en 100yen(7kroners sjappe) sjappe i japan^^ så veit ikke hvor du får tak i skikkelig billige i norge, men som nevnt over har jeg sett frisør sakser på feelunique til samme pris som en frisørtime ca:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-804533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Mye protein og b-vitamintilskudd. Bruk minst mulig hårføner og kjør gjerne kur over natten(ikke de korte tidsrommene som står anvist på pakken) fra tid til annen. Om man skal bruke kuren over natta varierer med type kur. Om man bruker en proteinkur over natta vil man kun gjøre vondt verre.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-804539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolinee Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 - Bytt ut bomulls putamed silkeputetrekk - Bland olivenolje, rapsolje og kokosnøttolje og masser hodebunnen Din opp ned - Kur håret minst en gang i uken, jeg bruker kokosnøttolje (som er veldig bra) og marroccon oil. Man burde også ta en dyptvirkende kur. - Kjøp børster som ikke sliter til håret. For eksempel Tangle Teezeren til å børste ut floker, da må man gre håret fra tuppene og opp. Og en naturbørste til å hjelpe å fordele de naturlige oljene i hodebunnen. Da kan man Gre håret opp ned og begynne i hodebunnen og gre mot tuppene. Da fordeler man oljene sånn at håret ikke blir så tørt. - Ikke vask håret hver dag - Ikke gå til frisøren for ofte, men ikke for sjeldent heller. Jo lenger man går med slitte tupper, jo lenger "dele" de oppover i håret. Jeg deler håret mitt opp i seksjoner og klipper der jeg ser tuppene deler seg. Og faktisk er det ingen som ser at jeg har klipt det engang, men får ofte komplimanger for at jeg har fint hår, altså ikke slitte tupper når de andre har tenkt til å dra til frisøren. - Hesteshampoo har jeg leste mye om at skal styrke håret og få det til å vokse fortere. Mange kjendiser Bruker det, men vil ikke komme fram med der, fordi de syntes ikke det er så flatterende. Det beste merke er Mane n tail. Bare å Google det eller søk på YouTube - Ta b-vitamin - Når du kommer hjem fra skole/jobb så burde du ta håret opp i en topp, så håret ikke slites mot klærne eller andre ting håret kommer borti. - Hvis man sliter med hårtap, spesielt ved fødsel burde man ta folat, det finnes en litt av det i b-vitam. - Drikk MYE vann! - Tålmodighet Lykke til! Janne Bø Løtvedt og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-837272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg sliter veldig med at håret er så sykt tørt en dag etter at jeg har vasketdet, altså når jeg står opp om morgenen er det knusktørt selv om jeg etter dusj alltid tar i olje! Har hørt at det skal hjelpe og flette håret før man legger seg, men hvis jeg gjør dette blir det bare enda verre Er dette normalt? Må alltid ta olje i hårtuppene dagen etter vask, og da føler jeg at det blir så fort fett Æsj, skal ikke være enkelt med dette håret. Skulle ønske jeg passet kort hår Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-837275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scruffy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg har alltid hatt veldig tørt og brusete hår og har aldri fått til å skulle spare til langt hår. Det ender alltid med at jeg går til frisøren og sier at jeg bare skal ta det som er slitt, og kommer hjem med 10 cm kortere hår. HVER GANG. Jeez. Jeg kan jo ikke klippe håret selv, siden jeg har graderinger i håret syns jeg det er vanskelig å la noen andre enn frisøren gjøre det. Men mens jeg sparer tenkte jeg bare å la alt bli like langt så jeg kan få noen andre til å gjøre det, bare stusse det. Grunnen til at jeg laget denne tråden er at jeg syns det er fryktelig vanskelig å spare, så hvis noen har noen erfaringer å komme med som faktisk fungerer, tar jeg det gjerne med meg. Ta med i bektraktningen at jeg har veldig tørt hår, har vært endel frisører som sier at DET funker på ditt hår.. well, here I am, så det funka ikke. Haha. Kan jo nevne det jeg allerede gjør: - Vasker håret kanskje 3 ganger i uka, trenger ikke mer. - Alltid varmebehandlende spray hvis jeg skal bruke varmeprodukter i håret, noe jeg har prøvd å begrense til et minimun da det sliter veldig mye. - Prøver å bruke olje og sånn i håret, men syns det ser så fett ut hvis jeg tar for mye i om gangen?? - Skal slutte å farge håret. Sist gang var til 17. mai, og det er siste gang på utrolig lenge. Jeg vil ha langt hår. - Bruker kam istedet for børste, det skal slite mindre?? Hei LeanMachine! Jeg har de siste årene hatt langt og tykt hår selv og kan forsøke gi deg noen svar på hva jeg gjør for å ta vare på det. Ikke garantert at det fungerer for deg, men du kan iallefall få noen tips. - Jeg stusser håret 1-2 ganger i året. Slik blir de langt, jeg klipper det ikke. Av og til klipper bekjente elller familie meg, eller så går jeg til frisøren. Jeg kjenner til fenomenet at friøsrer klipper 10cm når man har bedt om at de skal ta 3cm. Mitt beste tips er å være klar og tydelig, og kanskje unngå lærlinger. Jeg holder meg dessuten unna Nikita og andre "kjede-frisører" og går heller til de litt mindre salongene hvor frisørene har tid til å høre på meg. Ikke vær redd for å si rett ut hva du vil ha og ikke, det er tross alt ditt hår. - 3 ganger hårvask i uka høres bra ut! Det jeg gjør er at jeg har 2-3, kanskje 4 ulike typer shampoo/balsam som jeg bytter på å bruke. Hvilke merker varierer litt, men jeg liker Redken og Urtekram. Sistenevnte er såpefri og økologisk, og veldig god for hodebunnen som fås kjøt på helsekost. Sunn hodebunn er viktig for å unngå røyting. - Jeg bruker så lite varme og kjemikalier i håret som mulig. Jeg farger ikke håret og bruker aldri spray, gele og slike produkter. Bruker heller ikke føner eller varmetang. - Jeg bruker naturbørste, kjøpt for 160,- i frisørslaong. Håret mitt ble blankere etter jeg begynte med det. Bruker også hårstrikk uten den metallbiten. - Jeg tar b-vitaminer hver dag. - Av oljebehandlinger og kurer bruker jeg av og til en kur fra enten Kerastase eller Wella SP. Her må du bare finne en du liker. Jeg liker også kokosnøttolje, som jeg har i håret 30-45 min førs vask. Etter vask, pleier jeg å tilføre Moroccanoil i typpene, og jeg venter som regel til håret er tørt med å børste det. - Jeg shamponerer håret alltid to ganger ved vask, og da med høyst en mengde tilvarende en femkrone. Har du skulderlangt eller kortere hår trenger du ikke mye. Jeg bruker balsam bare fra ørene og ned. Av og til skyller jeg håret med eplecidereddik etter vask. 2 ss eplecidereddik i 1l kaldt vann, skyll over og la det virke i 1-2 min. Skyll godt. Lukten forsvinner da eddiken er vanndrivende. Eddiken øker balsameffekten, gjør det lettere å gre og mer skinnende. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-841542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Hei LeanMachine! Jeg har de siste årene hatt langt og tykt hår selv og kan forsøke gi deg noen svar på hva jeg gjør for å ta vare på det. Ikke garantert at det fungerer for deg, men du kan iallefall få noen tips. - Jeg stusser håret 1-2 ganger i året. Slik blir de langt, jeg klipper det ikke. Av og til klipper bekjente elller familie meg, eller så går jeg til frisøren. Jeg kjenner til fenomenet at friøsrer klipper 10cm når man har bedt om at de skal ta 3cm. Mitt beste tips er å være klar og tydelig, og kanskje unngå lærlinger. Jeg holder meg dessuten unna Nikita og andre "kjede-frisører" og går heller til de litt mindre salongene hvor frisørene har tid til å høre på meg. Ikke vær redd for å si rett ut hva du vil ha og ikke, det er tross alt ditt hår. - 3 ganger hårvask i uka høres bra ut! Det jeg gjør er at jeg har 2-3, kanskje 4 ulike typer shampoo/balsam som jeg bytter på å bruke. Hvilke merker varierer litt, men jeg liker Redken og Urtekram. Sistenevnte er såpefri og økologisk, og veldig god for hodebunnen som fås kjøt på helsekost. Sunn hodebunn er viktig for å unngå røyting. - Jeg bruker så lite varme og kjemikalier i håret som mulig. Jeg farger ikke håret og bruker aldri spray, gele og slike produkter. Bruker heller ikke føner eller varmetang. - Jeg bruker naturbørste, kjøpt for 160,- i frisørslaong. Håret mitt ble blankere etter jeg begynte med det. Bruker også hårstrikk uten den metallbiten. - Jeg tar b-vitaminer hver dag. - Av oljebehandlinger og kurer bruker jeg av og til en kur fra enten Kerastase eller Wella SP. Her må du bare finne en du liker. Jeg liker også kokosnøttolje, som jeg har i håret 30-45 min førs vask. Etter vask, pleier jeg å tilføre Moroccanoil i typpene, og jeg venter som regel til håret er tørt med å børste det. - Jeg shamponerer håret alltid to ganger ved vask, og da med høyst en mengde tilvarende en femkrone. Har du skulderlangt eller kortere hår trenger du ikke mye. Jeg bruker balsam bare fra ørene og ned. Av og til skyller jeg håret med eplecidereddik etter vask. 2 ss eplecidereddik i 1l kaldt vann, skyll over og la det virke i 1-2 min. Skyll godt. Lukten forsvinner da eddiken er vanndrivende. Eddiken øker balsameffekten, gjør det lettere å gre og mer skinnende. 1-2 ganger i året??? Da har jeg så flisete hår at da må jeg ta mange mange cm. Senest det som skjedde nå for noe uker siden, da hadde jeg ikke klipt håret siden rett før jul. Nå var det 3-4 cm som var slitt som måtte tas. Forskjellig merker høres bra ut, har jeg aldri tenkt på. Kan bli flinkere på å ikke bruke noe form for varme i håret, men gjør det nå en sjelden gang likevel. Frisørbørste har jeg alltid hørt at er så bra, men alltid trodd det var noe tull, men da må jeg jo prøve det Takk for innspill Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-841598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scruffy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 1-2 ganger i året??? Da har jeg så flisete hår at da må jeg ta mange mange cm. Senest det som skjedde nå for noe uker siden, da hadde jeg ikke klipt håret siden rett før jul. Nå var det 3-4 cm som var slitt som måtte tas. Forskjellig merker høres bra ut, har jeg aldri tenkt på. Kan bli flinkere på å ikke bruke noe form for varme i håret, men gjør det nå en sjelden gang likevel. Frisørbørste har jeg alltid hørt at er så bra, men alltid trodd det var noe tull, men da må jeg jo prøve det Takk for innspill Hvis du får flisete hår etter noen uker, har vi nok ulik hårtype. Men husk at langt hår er gammelt hår, og tuppene skal være mer slitt enn det håret som vokser nærmere hodebunnen. Uavhengig hva frisørene har å si om den saken Du kan for øvrig "sminke" slitt hår med hårkur, oljer eller serum for å få det til å se bedre ut. Apropos friøsrbørste finnes det flere typer. Jeg bruker altså naturbørste som jeg har kjøpt hos frisør. Før brukte jeg børster fra BodyShop, men de har "tagger" som er av plastikk så da er man like langt. Håper dette var til hjelp Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-841709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Hvis du får flisete hår etter noen uker, har vi nok ulik hårtype. Men husk at langt hår er gammelt hår, og tuppene skal være mer slitt enn det håret som vokser nærmere hodebunnen. Uavhengig hva frisørene har å si om den saken Du kan for øvrig "sminke" slitt hår med hårkur, oljer eller serum for å få det til å se bedre ut. Apropos friøsrbørste finnes det flere typer. Jeg bruker altså naturbørste som jeg har kjøpt hos frisør. Før brukte jeg børster fra BodyShop, men de har "tagger" som er av plastikk så da er man like langt. Håper dette var til hjelp Jeg har SYKT tørt hår og har alltid hatt det. Det ble forsåvidt noe bedre etter at jeg har klipt meg nå nylig, men akkurat nå sitter jeg å kjenner på litt tørrere hår her... Men jeg tok ikke kur i det forrige gang jeg dusja, så det har mye å si for meg tror jeg. Hvis jeg da ikke går å henter meg noe olje eller å ha noe i håret så er jeg like langt føler jeg. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-841855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scruffy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har SYKT tørt hår og har alltid hatt det. Det ble forsåvidt noe bedre etter at jeg har klipt meg nå nylig, men akkurat nå sitter jeg å kjenner på litt tørrere hår her... Men jeg tok ikke kur i det forrige gang jeg dusja, så det har mye å si for meg tror jeg. Hvis jeg da ikke går å henter meg noe olje eller å ha noe i håret så er jeg like langt føler jeg. Ok, da har du en tørr hårtype. Kanskje klipping ikke helt er svaret for deg ettersom alt håret ditt er slik? Ei venninne av meg har også sånn hårtype, og hennes tupper er slitte og tørre uansett hvor ofte hun klipper det. Hjelper liksom ikke å klippe av 5cm tørt hår når hele håret er tørt. Da må man nesten bare jobbe med det man har. Har du prøvd kokosolje i håret? Jeg bruker denne typen http://www.lavkarbohuset.no/produkt/oljer/cocosa-extra-virgin-kokosolje-500-ml som du får kjøpt på helsekost. Ta litt i hånden og la den smelte der før du fordeler den jevnt i hele håret, gjerne også i hodebunnen. Begynn i tuppene og fordelen oppover. Jeg samler alt håret i en topp på hodet og lar oljen virke i 30-45 før jeg vasker det som vanlig i dusjen. Syns håret blir veldig fint av det. Jeg tror det er mitt beste tips mot tørt hår Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-842165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Ok, da har du en tørr hårtype. Kanskje klipping ikke helt er svaret for deg ettersom alt håret ditt er slik? Ei venninne av meg har også sånn hårtype, og hennes tupper er slitte og tørre uansett hvor ofte hun klipper det. Hjelper liksom ikke å klippe av 5cm tørt hår når hele håret er tørt. Da må man nesten bare jobbe med det man har. Har du prøvd kokosolje i håret? Jeg bruker denne typen http://www.lavkarbohuset.no/produkt/oljer/cocosa-extra-virgin-kokosolje-500-ml som du får kjøpt på helsekost. Ta litt i hånden og la den smelte der før du fordeler den jevnt i hele håret, gjerne også i hodebunnen. Begynn i tuppene og fordelen oppover. Jeg samler alt håret i en topp på hodet og lar oljen virke i 30-45 før jeg vasker det som vanlig i dusjen. Syns håret blir veldig fint av det. Jeg tror det er mitt beste tips mot tørt hår Haha sånn kokosolje har jeg faktisk i skapet, men bruker den aldri, men nå får jeg bruk for den, takk for tips Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-842200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scruffy Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Haha sånn kokosolje har jeg faktisk i skapet, men bruker den aldri, men nå får jeg bruk for den, takk for tips Den er kjempegod, egner seg også veldig godt som sminkefjerner dersom du trenger det LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-842389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Når jeg sparer opp til langt hår så unngår jeg frisøren jeg klipper meg. Men enten selv eller med hjelp av noen som syntes jeg er skummel sånn at de ikke tørr å klippe noe mer enn det jeg sier. Frisørene snakker nok ett annet språk enn meg. Når jeg sier bare ta tuppene så tar de 10 cm. Mens sier jeg at jeg vik klippe vekke nesten alt, så tar de bare å stusser o.o merkelige greier. Olje er greit å bruke mens man vokser det ut. Og ordentlig shampo og balsam. Noe som passer din hårtype. Der må man egentlig prøve og feile frem til man finner den rette. http://www.bedhead.com/en/#/products/wash-and-care/urban-antidotes/resurrection-conditioner denne serien er det som funker best for meg når jeg skal holde håret sterkt. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-891364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Kjenner meg igjen i det om at de sier de skal stusse og kommer hjem med minst 10 cm mindre hår... Merkelig ja Takk for tips Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-891897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chubby2champ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det som funka for meg: - balsammetoden eller sulfatfri produkter - ikke tørke håret med håndduk, men med en bomullst-skjorte (evt kan du kjøpe sånne spesialhåndduker som ikke sliter på hårfibrene, men det gidda aldri jeg) - unngå å bruke for mye varmestyling - Country life maxi hair -vitaminkompleks. Jeg kjøper de på whole foods, men tror de finnes på iherb, evt drugstore.com Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-891910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det som funka for meg: - balsammetoden eller sulfatfri produkter - ikke tørke håret med håndduk, men med en bomullst-skjorte (evt kan du kjøpe sånne spesialhåndduker som ikke sliter på hårfibrene, men det gidda aldri jeg) - unngå å bruke for mye varmestyling - Country life maxi hair -vitaminkompleks. Jeg kjøper de på whole foods, men tror de finnes på iherb, evt drugstore.com Hvilken balsam bruker du? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22261-hvordan-spare-til-langt-h%C3%A5r-r%C3%A5d-tips/page/5/#findComment-892251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.