Gå til innhold

hvorfor skjer dette ?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

BTW; nesten like hovent i dag. I natt har jeg hatt ujevn hjerterytme*yiekes*

Har ringt lege og fått time i løpet av dagen... han sa at det sannsynligvis er uabalnse i elektrolyttene/saltnivåene mine.. så skal inn å få sjekka "alt".

*kryss fingerene for meg* PLIIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det hos legen??

han skydtet seg med å forsikre at det ikke var hjertet eller blodpropp.Ingen ulyder i hjertet, fin pust, så ingenting akutt farlig. eneste unormal vi fant var er ganske "merklig" blodtryk.det var hvertfall det han kalte det - "merkelig". Det var 85/60.. verdiene var fine hver for seg, altså 85er ok, og 60 er ok, men disse to veridene sammen var visstnok ikke helt normalt og er sannsynligvis grunnen til at jeg har følt meg som på en karusell de siste to dagene...

Fikk ellers tatt en del blodprøver for å sjekke proteininnholdet i kroppen - det har hatt en tendens til å være for høyt (noe han mente kunne skyldes for mye trenig ifht mat slik at musklene brytes ned?!). Skal også sjekke salter/elektrolytter.

MEN; ikke noe akkuttfarlig hvertfall! Har heldigvis en lege som tar meg på alvor =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet, kjente ikke igjen foten min. Det gikk over heldigvis det næremest "svar" jeg fikk var at pga trening/sure muskler har det hemmet sirkulasjon i lymfesystemet.( kort fortalt.)

hmm... mulig det er tilfellet her også. Det lyder jo veldig logisk. Men det merkelig er jo det at det er i så mye større grad i på venstre side,mens høyre er nesten normal.

Legen min målte forresten omkretsen rundt leggene mine... 5 cm forskjell... så litt hovent.. :o) og dette var jo da dagen etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... mulig det er tilfellet her også. Det lyder jo veldig logisk. Men det merkelig er jo det at det er i så mye større grad i på venstre side,mens høyre er nesten normal.

Legen min målte forresten omkretsen rundt leggene mine... 5 cm forskjell... så litt hovent.. :o) og dette var jo da dagen etter..

Det var bare ene leggen min som varhoven, ikke den andre. Derfor de ikke avfeide det med vannansamling to start with. Deretter ble jeg sjekket for blodpropp osv. Min legg(helt fra kne til ankelledd iallefall.) var og merkbart større husker ikke cm akkurat nå, men jeg så ikke ut :p prøvd å ligge med bena høyt? Noen sa (etterpå...) at jeg kunne prøvd gjør det de gjør på eldre, "stryke"/massere lett på legger for å hjelpe til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare ene leggen min som varhoven, ikke den andre. Derfor de ikke avfeide det med vannansamling to start with. Deretter ble jeg sjekket for blodpropp osv. Min legg(helt fra kne til ankelledd iallefall.) var og merkbart større husker ikke cm akkurat nå, men jeg så ikke ut :p prøvd å ligge med bena høyt? Noen sa (etterpå...) at jeg kunne prøvd gjør det de gjør på eldre, "stryke"/massere lett på legger for å hjelpe til...

det er akkurat slik min legg var også..kanskje ikke like ekstremt.. men det høres likt ut!! så mye mulig det er det samme som har skjedd med meg. Har store planer om å innta sofaen om en time eller to. Ligge på ryggen med begge bena høyt. Første eksamensfrie og jobbfrie helg på mange mange uker...det skal nytes!!:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...