Gå til innhold

hvorfor skjer dette ?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

Mulig du har benhinnebetennelse. Da kan det hjelpe å dusje bena i kaldt vann (så kaldt du klarer) og så varmt vann (så varmt du klarer). For å få blodsirkulasjonen i gsng. Har også litt bedøvende effekt synes jeg. Så ligge med bena høyt som flere her hsr nevnt :) slitt mye med dette selv. (Danser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig du har benhinnebetennelse. Da kan det hjelpe å dusje bena i kaldt vann (så kaldt du klarer) og så varmt vann (så varmt du klarer). For å få blodsirkulasjonen i gsng. Har også litt bedøvende effekt synes jeg. Så ligge med bena høyt som flere her hsr nevnt :) slitt mye med dette selv. (Danser).

tusen takk for gode tips!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du dro til legen! Blei litt bekymra av det bildet jeg!har akkurat hatt patologi eksamen og da hører man om alle mulige sykdommer,huff! God bedring håper du får ordentlig svar:)

jau var der igjen i dag... enda ikke fått noe svar.. men nå ser den slik ut:

1f93553ed6bd11e2a86422000a1f9839_7.jpg

så ikke akkurat bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,akkurat som da jeg gikk gravid på slutten det der:p Men du er vel ikke det:p? Vil stemme for at blodtrykket er skylda i dette ivertfall..virka som legen din mente det samme?

Håper du får gjort noe med dette da..du fikk ikke NOE hos legen da du var der? Vanndrivende eller noenting?

fikk ingenting.. bare ttatt nye prøver og fått nye time på torsdag. Lurer på om blodtrykket er skyld i mye for jeg er så vanvittig svimmel at er ubahgelig.. føles litt ut som om jeg er på en karusell.

Føler meg foresten alltid mye piggere etter litt lett trening/mosjon, men i tiden før trening, og dagene uten er ganske ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ingenting.. bare ttatt nye prøver og fått nye time på torsdag. Lurer på om blodtrykket er skyld i mye for jeg er så vanvittig svimmel at er ubahgelig.. føles litt ut som om jeg er på en karusell.

Føler meg foresten alltid mye piggere etter litt lett trening/mosjon, men i tiden før trening, og dagene uten er ganske ekkelt..

Har opplevd det samme..svimmel og guffen ,ikke opplevd så mye hevelse men lettere vannansamling liksom..jeg tror det er blodtrykket da...jeg skal til legen selv denne uka fordi jeg er også blirr sykt trrøtt i det siste:/

Men merkelig det der at vi begge føler at det hjelper,spesielt på svimmeleheten synes jeg da,å være i bevegelse,tur,gå på trening osv...:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme..svimmel og guffen ,ikke opplevd så mye hevelse men lettere vannansamling liksom..jeg tror det er blodtrykket da...jeg skal til legen selv denne uka fordi jeg er også blirr sykt trrøtt i det siste:/

Men merkelig det der at vi begge føler at det hjelper,spesielt på svimmeleheten synes jeg da,å være i bevegelse,tur,gå på trening osv...:o

kom inn fra spinning nå for en time siden og først NÅ føler jeg meg pigg. Fram til jeg dro på trening har jeg følte meg som en zombie på autopilot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da funnet ut følgende;

salter =OK

proteiner = ca ok (biiiittelitt høyt men ikke av betydning)

Leververdier = høyere enn normalen, men ikke kritisk (dette har skjedd før..)

stoffskfitet = under normalen

blodtrykk = for lavt (62/93 tror jeg?!)

Hormoner = normalt, utenom lav østrogen

jern = litt lavt, ikke nok til å trenge tilskudd

så..det meste er altså helt ok. SKal ta lav dose levaxin og se omdet kan hjelpe stoffskiftet. I tillegg hadde han en teori om at jeg spiser alt for lite karbo, noe somkan stemme da karbo hovedsakelig kommer fra frukt, grønnsaker og 1-2 knekebrød (på en god dag). Derfor ble det urinprøve for å sjekke Leptin. Han mener at kroppen nok er litt i "sjokk" og ubalanse. Altså at det først er nå når jeg begynner å ha en mer sunn vekt at kroppen har overskudd nok til å faktisk "reagere" på det den har vært utsatt for gjennom mange år.

Lavkarbo er ikke "farlig" men når en allerede er i grenseland sånn rent vektmessig, og ikke har høy "nok" fett% så tærer kroppen fort på sine egne muskler fordi den ikke har andre ting å forbrenne. (Skriver egentlig bare dette fordi jeg VET at MANGE jenter her driver på på liknendemåte. Lite karbo (uten å ville innrømme det) uten at de egentlig trenger å være så restriktive. Lavkarbo for en med overvekt, eller høy fett% virker anderledes enn for noen som overhodet ikke bør ta av. Sa hvertfall han.,.-. =)

Spis i dag ditt daglige brød... (les; is ... bare ikke 301 gram for da overspiser man....LOL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...