Gå til innhold

Pimp my halvfabrikata :)


Eivind Eliasson

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette+er+italias+mest+popul%E6re+pizza.jpg?o=3989941&w=&h=&ee=1308814632

Pleier og ta av mozzarellabitene mens han fortsatt er frossen, så har jeg på shitloads med ost, samt. noe kjøtt (hva som helst av kjøttrester fra kjøleskapet, alt funker) så legger jeg på de frosne mozzarellabitene på toppen igjen og doser på endel ekstra oregano/grillgrydder.

Synes det smaker bedre og han blir bedre gjennomstekt i forhold til å bare ha alt ekstra rett oppå, slipper å steke 2-3 om gangen også om jeg har nok fyll, sunt vet jeg ikke men det er relativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Visp sammen en eggerøre og hell over grandisen før du setter den i ovnen, så nytt ostelag oppå. Så får du en proteinbombe med herlig pizza med himmelsk lag omelett og ost på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Posecarbonara + stek bacon sammen med oppskåret skinke i panna (da blir skinka baconifisert :) + stek masse sopp fersk sopp. Blande alt sammen. Ekstra ost og pepper på toppen! Også godt med ekstra kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Visp sammen en eggerøre og hell over grandisen før du setter den i ovnen, så nytt ostelag oppå. Så får du en proteinbombe med herlig pizza med himmelsk lag omelett og ost på toppen :)

Prøvde dette men hvordan får du eggerøra til å holde seg oppå grandisen?, ble veldig grisete nå som jeg prøvde med 6 egg, neste gang skal jeg prøve i paiform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Prøvde dette men hvordan får du eggerøra til å holde seg oppå grandisen?, ble veldig grisete nå som jeg prøvde med 6 egg, neste gang skal jeg prøve i paiform.

Prøv litt færre egg evt, og gjerne på frossen pizza da det binder seg litt til underlaget. Du kan også konstruere en ytterring av ost som holder det bedre på plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruere en ytterring av ost som holder det bedre på plass ;)

Tror det ligger noe i dette, Hvis ikke kunne man kanskje ha stekt opp en slags halvferdig/deigete eggerøre som man lett kunne sparklet på pizzaen (da får man plutselig på en 8 egg ihvertfall) etter han allerede har stått inne i en 5-6minutter også ha på ett lag ost oppå i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke for forslaget om egg på pizza eirich, prøvde nå å gjøre det som jeg nevnte rett over, steke eggerøra til han blir gjørmete/limete for så å sparkle på halvferdig pizza med ett lag ost over, forvarmer man ovnen og er litt rutinert står man faktisk bare på kjøkkenet i 10-12min inkludert rydding/vasking samt. ender opp med ca. 2500 lettspiste kcal i form av relativt greie macros. (141g karb, 189g protein og 127g fett fikk jeg på diett.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Må takke for forslaget om egg på pizza eirich, prøvde nå å gjøre det som jeg nevnte rett over, steke eggerøra til han blir gjørmete/limete for så å sparkle på halvferdig pizza med ett lag ost over, forvarmer man ovnen og er litt rutinert står man faktisk bare på kjøkkenet i 10-12min inkludert rydding/vasking samt. ender opp med ca. 2500 lettspiste kcal i form av relativt greie macros. (141g karb, 189g protein og 127g fett fikk jeg på diett.no)

Konge! Føler jeg meg ikke så rar når jeg har eggerøre på pizzaen ;) Easy gains og godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...