Gå til innhold

VG: "Ekstremt klar for sommeren" proteinpulver igjen...


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

VG slår til igjen i ukas VG Helg.

Tema for artikkelen er ekstreme metoder unge mennesker bruker for å bli klar for stranda.

Har lest artikkelen og det første som slår meg er at dette må være et overtramp på vær varsom plakaten? Vi har da en tilsynelatende helt normal 20 åring som uttaler til en av landes største aviser at han bruker doping både i form av piller og sprøyter... Dette gjør han i full offentlighet. usikker på om dette er mest oppsiktsvekkende eller det faktum at han ikke ser det gran trent ut.

For meg så fremstår samtlige unntatt den protein drikkende jenta som like å løpe i skogen som komplette uvitende idioter, og jeg tviler på at de kan være klar over hva den gjengse nordmann/kvinne kompiser/venniner foreldre besteforeldre og naboer tenker når de leser dette sølet av en artikkel.

Tabloidene når stadig nye lavmål, og journalisten burde fått juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest artikkelen og det første som slår meg er at dette må være et overtramp på vær varsom plakaten? Vi har da en tilsynelatende helt normal 20 åring som uttaler til en av landes største aviser at han bruker doping både i form av piller og sprøyter... Dette gjør han i full offentlighet. usikker på om dette er mest oppsiktsvekkende eller det faktum at han ikke ser det gran trent ut.

For meg så fremstår samtlige unntatt den protein drikkende jenta som like å løpe i skogen som komplette uvitende idioter, og jeg tviler på at de kan være klar over hva den gjengse nordmann/kvinne kompiser/venniner foreldre besteforeldre og naboer tenker når de leser dette sølet av en artikkel.

Tabloidene når stadig nye lavmål, og journalisten burde fått juling.

Ja.. det virker utrolig lite gjennomtenkt å stå frem som steroidebruker eller barbiedopbruker. Folk får jo instafordommer selvsagt, og det kan gjerne henge med dem lenge. Synes godt at journalisten kunne ha anonymisert dem for deres egen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...