Gå til innhold

NM i styrkeløft


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette NMet var kjempestas! :D Mye bra løfting hele veien og god stemning. :D Som jeg har kost meg. Gleder meg allerede til neste år.

Ad stream/resultatservice ++++++

På vegne av alle som arrangerer større stevner før og siden (og ikke minst på vegne av Odin som leverte et knallstevne):

Ting kan gå skeis. Man kan støte på tekniske problemer. Prioriteten til dem som arrangeres skal og bør etter min oppfatning være å sørge for at stevnet blir best mulig for utøvere og lagledere, og publikum som er der. Det er veldig hyggelig at man etter hvert stort sett har på plass stream som fungerer (ofte bedre enn på internasjonale mesterskap), denne gang også i høy kvalitet, men det kan være greit å huske på at ALT er gjort på dugnad. Da blir jeg litt oppgitt, hvis jeg kan være helt ærlig, over at himmel og jord settes i bevegelse knyttet til tekniske småproblemer knyttet til ting som egentlig først og fremst er ment til å være en hyggelig bonus til dem som ikke har anledning å komme og se på, men som har lyst å få med seg stevnet likevel. Det er bra at man blir gjort oppmerksom på tekniske problemer, men kanskje folk har begynt å bli littegrann bortskjemte? :p

Min personlige mening. Jeg var for øvrig ikke en gang arrangør, men utøver og publikum og så ikke helt hvorfor jeg fikk en haug med meldinger fra folk om å "se til å fikse streamen" på facebook eller ble stilt til ansvar her. Jeg formidler like gjerne en beskjed som hvilken som helst annen når teknikken sviktet (noe jeg gjorde ved enkelte anledninger i løpet av helgen), men selv jeg kan altså ikke trylle.

Nuvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øvrig fortjener plattingmannskapet fra Odin litt ekstra credz: de var raskt på stangen de gangene det ikke gikk, lasset av og på i en forrykende fart og bidro til bra flyt på stevnet. Og Thomas O som var DJ, selvsagt :D

Takk for det, må spille litt sprut gal musikk for sprut gale folk. Virkelig moro å være en del av.

Når det gjelder stream etc trodde jeg det var vi (Odin SK) som var ansvarlig for den, men det var forbundet faktisk, så vi fikk ikke gjort så mye med det. Det samme gjaldt live-oppdateringen fra stevnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening. Jeg var for øvrig ikke en gang arrangør, men utøver og publikum og så ikke helt hvorfor jeg fikk en haug med meldinger fra folk om å "se til å fikse streamen" på facebook eller ble stilt til ansvar her. Jeg formidler like gjerne en beskjed som hvilken som helst annen når teknikken sviktet (noe jeg gjorde ved enkelte anledninger i løpet av helgen), men selv jeg kan altså ikke trylle.

Det var absolutt ikke meningen at du skulle oppleve å bli stilt til ansvar for de tekniske problemene som oppstod. Det var heller som en "hei, jeg aner ikke hvem som har ansvaret, er det mulig å videreformidle beskjed om at xxx ikke fungerer?". Og det virket jo som det fungerte, for få minutter etter noen i hallen ble tagget på Facebook var live-oppdateringen oppe igjen begge gangene den klikket, og det samme med streamen på fredag.

Når det er sagt er jeg høyst imponert over gjennomføringen av årets NM, og problemene er jo kun flisespikkeri. Helt ypperlige skivepåsettere som jobbet utrolig godt sammen og fikk gjort det de skulle raskt, i tillegg fantastisk underholdning fra start til slutt! Kudos til Odin SK og NSF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt ikke meningen at du skulle oppleve å bli stilt til ansvar for de tekniske problemene som oppstod. Det var heller som en "hei, jeg aner ikke hvem som har ansvaret, er det mulig å videreformidle beskjed om at xxx ikke fungerer?". Og det virket jo som det fungerte, for få minutter etter noen i hallen ble tagget på Facebook var live-oppdateringen oppe igjen begge gangene den klikket, og det samme med streamen på fredag.

Jepp, og sånne henvendelser som du viste til er heller ikke et problem ;) Der er også forskjellen mellom "kan noen" og "du skal".

(og det er jo bare å notere seg at det kan være svært nyttig å vite HVEM som sitter på de tekniske tingene er ansvarlige for ting osv, nettopp fordi som på benk-NM/EM etc hjalp det med å få fikset ting, få informasjon utrolig raskt +++ )

Det gøyeste er uansett å fysisk være der, så jeg håper flest mulig tar turen til det neste "store" (VM i Stavanger) uansett hvor bra streamen er! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stemning i Sandslihallen idag!

Mye fantastisk god løfting, men om noe, så hadde jeg så inderlig håpet at siste markløft i NM ville gått opp.

Det hadde spredd de tre øvelsesrekordene likelig fordelt med en til hver av våre tre fremste i plussen.

Dessuten unnet hele salen ham å få opp 370,5 kg etter VM-exiten. Og hvor lett så ikke 362,5 kg ut i andre løftet?

Vel vel... Neste gang.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stemning i Sandslihallen idag!

Mye fantastisk god løfting, men om noe, så hadde jeg så inderlig håpet at siste markløft i NM ville gått opp.

Det hadde spredd de tre øvelsesrekordene likelig fordelt med en til hver av våre tre fremste i plussen.

Dessuten unnet hele salen ham å få opp 370,5 kg etter VM-exiten. Og hvor lett så ikke 362,5 kg ut i andre løftet?

Vel vel... Neste gang.

:)

370kg, 352,5kg, EM-exit o-o :whistle:

Men helt enig! Hans Magne fortjente den, han er ett stykke rå mann! VM på hjemmebane blir rått, tenker vi ser 1100 bli slått ganske grundig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns for øvrig det er rart at ikke NM ble dekket av FB når stream til og med var tilgjengelig? Hva skjer med det?

Aldri godt å si hva Fitnessbloggen foretar seg... regner med at det var eirich som sørget for dekning av tidligere stevner, og når han nå løftet selv ble det vel for mye å be for resten av skribentene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...